۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۶۱۵۲۵
امام جمعه بروجرد:

سپاه پاسداران در حفاظت از کیان ایران اسلامی کارنامه درخشانی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش سپاه در جای جای ایران اسلامی و مقابله با توطئه های دشمن، گفت: سپاه پاسداران در حفاظت از کیان ایران اسلامی کارنامه درخشانی دارد.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بروجرد در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سپاه پاسداران در حفاظت از شخصیت های نظام نقش بسزایی دارد.

 

وی افزود: شخصیت های بزرگی همچون شهیدان مطهری، بهشتی، باهنر و رجایی به دست گروهک های تروریستی به سرکردگی آمریکا ترور شدند.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به نقش سپاه تصریح کرد: سپاه برای توقف این ترورها به مقابله برخاست و عناصر ضدانقلاب را خنثی کرد.

 

وی با اشاره به اوج گیری توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: سپاه با حضور در نقاط گوناگون به مقابله با اشرار و منافقان پرداخت.

 

امام جمعه بروجرد با یادآوری تهدید جنگ ناعادلانه از سوی رژیم بعث عراق به ایران عنوان داشت: در این راستا سپاه پاسداران برای سربلندی نظام از جان خود مایه گذاشت.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در نقاط گوناگون ایران اسلامی، فداکاری ها و جانبازی های سپاه پاسداران در جهت حفاظت از کیان ایران اسلامی دیده می شود.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به نقش سپاه در عرصه عمران و سازندگی کشور اظهار داشت: سپاه گستره فعالیت های خود را در حوزه های عمران و سازندگی افزایش داد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه همچون ارتش، پروژه هایی که بخش خصوصی قادر به انجام آن نیست، از سوی قرارگاه خاتم الانبیا اجرا می کند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که پاسداران همواره به حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی می پردازند، اظهار داشت: سپاه پاسداران در حفاظت از کیان ایران اسلامی کارنامه درخشانی دارد.

 

وی افزود: پاسداران با الگوگیری از امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در راه پاسداری از دین و انقلاب اسلامی به خوبی ایستادگی و مقاومت می کنند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات