۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۶۱۶۶۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

آل سعود فریب خورده جنگ نیابتی آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که عربستان با حمله به یمن از منافع استکبار دفاع می کند، گفت: عربستان فریب خورده جنگ نیابتی آمریکا در منطقه است و منافع سیاسی این جنگ برای دنیای استکبار است.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با محکوم کردن حمله عربستان به یمن، تصریح کرد: شکست عربستان در این جنگ قطعی است و پیروزی با ملت یمن است.

 

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: عربستان فریب خورده جنگ نیابتی آمریکا در منطقه است.

 

حجت الاسلام لایینی با تاکید بر این که نقش استکبار در حمله به یمن را نباید نادیده گرفت، عنوان داشت: آمریکا با سلاح و نیروهای عربستان در حال جنگ است و منافع سیاسی این جنگ برای دنیای استکبار است.

 

وی افزود: استکبار از جنگ های به وجود آمده در منطقه احساس پشیمانی می کند و ایستادگی در مقابل استکبار و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را خاری در چشمان خود می بیند.
 
امام جمعه نکا در ادامه با توصیه به تیم مذاکره کننده هسته ای، اظهار داشت: خطوط قرمز رهبری در مذاکرات باید رعایت شود و با قدرت از منافع نظام اسلامی در برابر استکبار دفاع کنند.
 
وی با اشاره به آیه «وَلا تَهِنُوا وَلا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الأَعْلَوْنَ» بیان کرد: تیم مذاکره کننده باید با توکل بر خدا و بدون هیچ سستی و با حمایت رهبری و مردم از آنها حیثیت انقلاب اسلامی را حفظ کنند.
 
حجت الاسلام لائینی آینده درخشان ایران اسلامی را در رشد علوم هسته ای دانست و خاطرنشان کرد: تحقیقات هسته ای باید به روند خودش ادامه دهد و نباید متوقف گردد و با نرمش قهرمانانه از مواضع جمهوری اسلامی دفاع کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران در پایان با ابراز تأسف از وضعیت نابسامان فرهنگی در کشور، گفت: کنسرت هایی که در استان در حال برگزاری است ترویج دهنده فرهنگ نابسامان غربی است که در آنها بدحجابی ها و اختلاظ زن و مرد باعث تهدید بنیاد خانواده می شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات