۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۶۱۷۷۶
به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

ویژه برنامه «نورباران» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ «نورباران» عنوان ویژه برنامه زنده‌ای است که در شب‌های میلاد حضرت امام حسین، حضرت ابوالفضل العباس و حضرت امام سجاد علیهم السلام به مخاطبان فرهیخته رادیو معارف تقدیم می‌شود.
نورباران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، ویژه برنامه «نورباران» به مناسبت شب‌های میلاد در طلیعه ماه شعبان به صورت زنده و مستقیم از کربلای معلی پخش می‌شود.

 

حجت الاسلام محمدحسن طبسی، کارشناس این ویژه برنامه ضمن تبیین حقیقت، حکمت و فضایل زیارت حضرات معصومین بویژه امام حسین علیهم السلام و آثار آن از ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی؛ در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به معرفی و تشریح اوصاف آن حضرت با استناد به زیارت نامه ایشان می پردازد.

 

«نورباران» کاری از گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام است که به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و گویندگی رضا حبیبی از شامگاه پنجشنبه 31 اردیبهشت تا شنبه 2 خرداد 93 ساعت 21:15 تا 22:30 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و عاشقان خاندان عصمت و طهارت می شود.

 

گفتنی است محمدحسین پور، جواد محمدی و رضا ملایی؛ تهیه کننده، مجری و گزارشگر گروه برنامه ساز رادیو معارف مستقر در کربلای معلی به طور زنده و مستقیم به انتقال حس و حال زائرین و انعکاس لحظات نورانی و پرسرور کربلا در ایام میلاد می پردازند./978/د101/ف

ارسال نظرات