۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۲۶۲۱۹۰
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

جانبازان تا آخرین لحظه در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ هاشمی با بیان این‌که جانبازان با وجود مشکلات جسمی، آمادگی دارند تا در برابر استکبار و صهیونیست ها ایستادگی کنند، گفت: اگر رهبر معظم انقلاب اشاره ای بفرمایند جان ناقص خود را تقدیم اسلام و انقلاب خواهیم کرد.
سيد جواد هاشمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید سرلوحه کار بنیاد شهید قرار دارد، گفت: توصیه های و سخنان مراجع می تواند بسیار راهگشا باشد.


وی با اشاره به این که در سطح استان قم بیش از 11 هزار و 320 جانباز حضور دارند، افزود: بسیاری از جانبازان عزیز در فعالیت های علمی و فرهنگی استان فعالیت و حضور جدی دارند و با وجود مشکلات جسمی فعالیت های علمی خود را ترک نمی کنند.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: برای نخستین بار 10 هزار جانباز با شعار رهسپاریم با ولایت تا شهادت می خواهند حضور خود را در صحنه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اعلام کنند، پرچمدار نهضت انقلاب رهبر بزرگوار و مراجع هستند که امیدواریم پرچم را به دست صاحب اصلی خود برسانند.


وی ادامه داد: مدتی است که در سطح استان تصاویر و وصیت نامه های شهدا در مکان های گوناگون و سطح شهر نصب می شود، متأسفانه برخی از این کار نارت هستند و معتقدند که تصاویر شهدا رنگ و بوی شهر را تغییر می دهد.


هاشمی با انتقاد از کسانی که مخالف نصب تصاویر شهدا در سطح شهر هستند، ابراز داشت: این افراد حاضر هستند بسیاری از تصاویر در سطح شهر نصب شود اما با تصاویر افرادی که جان خود را فدای انقلاب کرده اند مخالفت دارند؛ هدف از انتشار تصاویر شهدا ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی با آن بزرگ مردان است.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت دشمنان را نگران ساخته است، یادآور شد: اعتقاد به فرهنگ شهادت دشمنان را از رسیدن به اهدافشان مأیوس می کند؛ از همین رو باید در جهت فراگیر شدن این فرهنگ الهی تلاش همه جانبه انجام داد.


وی عنوان کرد: تمام هم و غم تمامی جانبازها ولایت و امامت است، جانبازان عزیز با عشق به اسلام در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب تلاش می کنند؛ با وجود مشکلات جسمی، جانبازان آمادگی دارند تا در برابر استکبار و صهیونیست ها ایستادگی کنند، اگر رهبر معظم انقلاب اشاره ای بفرمایند جان ناقص خود را تقدیم اسلام و انقلاب خواهیم کرد./1323/پ202/ی

ارسال نظرات