۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۶۲۶۹۴
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی:

عاملان انفجار در استان قطیف بوی از انسانیت و اسلام نبرده‎اند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با محکوم ساختن حمله تروریستی به مسجد امام علی (ع) در استان القطیف عربستان خاطرنشان ساخت که عاملان انفجار در استان قطیف بوی از انسانیت و اسلام نبرده‎اند.
اياد مدني


به گزارش خبرگزاری رسا، ایاد بن امین مدنی، دبیرکل سازمان همکاری‎ اسلامی امروز طی پیامی حادثه تروریستی در مسجد امام علی (ع) منطقه قدیح استان قطیف را که به شهادت و مجروح شدن ‌ده‌ها نفر منجر شد، محکوم ساخت و آن ‌را عملی تروریستی دانست.


در این پیام آمده است: عاملان و حامیان چنین جنایت‎هایی درپی تفکیک بین مذاهب اسلامی، ایجاد نابسامانی و هرج و مرج در کشورهای منطقه هستند.


دبیرکل سازمان همکاری اسلامی انفجار در مسجد امام علی (ع) را توهین به خانه خدا توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: تروریست‎ها با این انفجار حرمت و احترام خانه خدا را در روز جمعه شکستند. آن‎ها از انسانیت و اسلامی بوی نبرده‎اند.


 

وی از دستگاه‎های قضایی و امنیتی خواست که هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند و عاملان این جنایت را به جزای عملشان برسانند.

 


ایاد بن امین مدنی در پایان پیام خود از خداوند متعال رحمت و غفران را برای شهدای این فاجعه و شفا عاجل را برای مجروحان طلب کرد.

 


لازم به ذکر است روز گذشته تروریست‎ها مسجد امام علی (ع) در منطقه قدیح استان قطیف عربستان را منفجر ساختن که طی این اقدام تروریستی ده‎ها تن مجروح و شهید شدند./994/
ب902/ک

ارسال نظرات