۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۶۳۲۴۹
مدیرکل ارشاد قم:

شهر قم به قرارگاه فرهنگی منتظران ظهور تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: وقتی انقلاب اسلامی براساس مهدویت شکل می‌گیرد، باید فعالیت‌های ستاد هماهنگی و مؤسسات نیز با حمایت‌های خوبی همراه شود و شهر قم به قرارگاه فرهنگی منتظران ظهور تبدیل شود.
حجت الاسلام ايزدپناه مديرکل ارشاد قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه که در دومین جلسه رسمی هیأت امنا ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی اظهار داشت: این ستاد برای هماهنگی فعالیت‌های مهدوی شکل گرفته و کار خوبی است زیرا سبب تجمیع فعالیت‌ها و جلوگیری از موازی کاری می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: فعالیت‌های دستگاه‌ها و مؤسسات فعال در زمینه مهدویت باید آسیب شناسی شود و برای فعال تر شدن این مؤسسات و دستگاه‌ها، تمهیداتی اندیشیده شود.

 

وی تصریح کرد: وقتی انقلاب اسلامی براساس مهدویت شکل می‌گیرد، باید فعالیت‌های ستاد هماهنگی و مؤسسات نیز با حمایت‌های خوبی همراه شود و شهر قم به قرارگاه فرهنگی منتظران ظهور تبدیل شود.

 

حجت الاسلام ایزدپناه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه دیگر موضوعات فرهنگی تصریح کرد: در زمینه موضوعات فرهنگی بعضاً هزینه‌های خوبی انجام می‌شود و کارهای مثبتی صورت می‌گیرد اما اثر مناسبی در جامعه نمی‌گذارد و باید برای این فعالیت‌ها براساس دردهای جامعه نسخه پیچیده شود.

 

نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی خاطرنشان کرد: کمیته برنامه ریزی باید در این ستاد ایجاد شود تا فعالیت‌های ستاد براساس طرح و برنامه مدون و منظم شکل گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر روح مردمی حاکم بر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، تصریح کرد: تصویب اساسنامه و رسمی شدن ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی باید به شکلی باشد که روح مردمی حاکم بر این فعالیت‌ها مورد خدشه واقع نشود، بلکه سبب تقویت این نهادهای مردم نهاد شود./1323/د101/ف

ارسال نظرات