۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۶۳۸۲۰
در آستانه 14 خرداد صورت گرفت؛

اعزام کاروان پیاده عاشقان حسینی و زائران خمینی آمل

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، کاروان پیاده عاشقان حسینی و زائران خمینی از شهرستان آمل عازم مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شدند.
حرکت کاروان سپاه گيلان به سوي مرقد امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، امروز کاروان پیاده عاشقان حسینی و زائران خمینی شهرستان آمل به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران شدند.

 

در مراسم بدرقه که با حضور مسؤولان، بسیجیان و خانواده های مطهر شهدا برگزار شد، دلدادگان امام خمینی(ره) با تجدید عهد و پیمان با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) عازم تهران شدند.

 

در این کاروان که با حضور اقشار مختلف سنی مردم همراه است حدود صد نفر به مرقد حضرت امام خمینی(ره) اعزام شدند.

 

غلامحسین شفیع زاده، معاون استاندار مازندران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت یاد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و تلاش های ارزنده ای امام خمینی(ره) برای این نظام اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) قلب های همگان را جذب خود کرده است و دلیل آن این بوده که مردم خوبی های امام را مشاهده و لمس کرده اند.

 

وی با بیان این که امام خمینی (ره) با اتکا به خداوند و پشتیبانی مردم به راه خود ادامه داده و شاه را با شکست استراتژیکی مواجه کردبیان داشت: امام راحل در آن سال‌های خفقان در برابر ظلم رژیم ستمشاهی ایستادگی کرد و ملت ایران را از ظلم شاه رهانید.

 

فرماندار ویژه شهرستان آمل تصریح کرد: عزت و سعادت ما به برکت امام راحل است که این وجود نورانی با نگاهی عمیق و تلاشی گسترده وارد عمل شده که خدمات گرانقدر این وجود نورانی برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.

 

معاون استاندار مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، گفت: یاد و خاطره امام خمینی(ره) در دل ها زنده است و نام ایشان به عنوان بنیان گذار و شخصیت ماندگار انقلاب اسلامی هرگز از خاطره ها محو نمی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این برهه از زمان که دشمنان در پی توطئه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند بسیار ضروری‌تر و مهم تر از گذشته است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات