۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۶۴۴۰۲

پیام تسلیت آیت الله کعبی در پی شهادت سیدجاسم نوری در سامرا

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کعبی با صدور پیامی، شهادت سیدجاسم نوری، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس که به جمع شهدای مدافع حرم پیوست، را تسلیت گفت.
شهيد سيد جاسم نوري، مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسادر اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پی شهادت سیدجاسم نوری، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس که به جمع شهدای مدافع حرم پیوست، پیام تسلیت صادر کرد.

 

وی در این پیام با اشاره به آیه مبارکه «وَلِیَعْلَمَ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ وَیَتَّخِذَ مِنکُمْ شُهَدَاء؛ و خداوند کسانى را که [واقعا] ایمان آورده‏ اند معلوم بدارد و از میان شما گواهانى بگیرد» نوشته است: فرمانده مجاهد دلاور سپاه اسلام و یادگاردفاع مقدس سلالة السادات مرحوم سید جاسم نوری تغمده الله برحمته به قافله نورانی شهدای مدافع حرم پیوست. شهید نوری، میدان پرخطر و حیات بخش و عزت آفرین و توام با فوز عظیم جهاد در راه خدا را بر زمین گیری و کسب ثروت و قدرت و راحتی و عافیت طلبی ترجیح داد و با ایمان و بصیرت و اگاهی و ولایتمداری و وظیفه شناسی و با اراده قوی وتردید ناپذیر و داوطلبانه، رشته تعلقات دنیایی را گسست و به لقاء الله عروج کرد.

 

در ادامه این پیام آمده است: ایمان و عشق به قرآن و عترت و در جبهه نبرد شجاعت و تیزبینی و هوشمندی و صداقت و تلاش و فداکاری و تواضع و فروتنی و صبر و جوانمردی از ویژگیهای بارز شهید نوری است.

 

همچنین در این پیام آمده است: شهادت این سرباز فداکار اسلام و امام زمان(عجل الله فرجه) و یار فداکار امام و رهبری را به ساحت اقدس بقیه الله الاعظم ارواح من سواه و رهبری معظم و همرزمان و دوستان و بستگان و عموم ملت ایران اسلامی و مردم لایت مدار و شهیدپرور استان خوزستان و خاندان با کرامت و بزرگ و رزمنده و شهیدپرور و با افتخار(بیت سید نور) و به ویژه خانواده این شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

 

گفتنی است، سیدجاسم نوری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، پنجشنبه هفتم خرداد در منطقه الرمادی در محور سامرا مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به فیض شهادت نائل شد.

 

مراسم بزرگداشت این شهید، از روز گذشته در مسجد شهدای اهواز واقع در کوی مشعلی (آخرآسفالت) آغاز شده است؛ پیکر شهید نوری از عراق به تهران منتقل شده است و پس از انتقال به اهواز، مراسم وداع با شهید در مسجد شهدای اهواز برگزار خواهد شد./9454/د101/ب4

ارسال نظرات