۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۶۵۰۴۲
استاد حوزه و دانشگاه:

فرهنگ مهدویت جامعه را در برابر انحراف ها مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: بهره گیری از فرهنگ مهدویت جامعه را از انحرافات مصون داشته و از خطرات و فتنه ها باز می دارد که باید از آن استفاده کنیم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم جشن میلاد حضرت مهدی موعود که در روستای داودکلا از توابع بخش دشت سر آمل برگزار شد با بیان این که حضور در چنین مجالسی از اجر و ثواب ارزنده ای برخوردار است، گفت: انسان باید تلاش کند تا از حضور در این مجالس بهره برداری کافی داشته باشد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که حضرت مهدی منجی عالم بشریت و یاور مستضعفان است، بیان داشت: با ظهور این امام همام ظلم و ستم رخت بر بسته و خوبی های نهادینه می شود.

 

وی با تاکید بر این که حضرت مهدی(عج) از ویژگی ها و صفات ارزشمندی برخوردار است، افزود: ما به عنوان منتظران این حضرت باید سیره نورانی ایشان را به درستی ادامه دهیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: بهره گیری از فرهنگ مهدویت جامعه را از انحرافات مصون داشته و از خطرات و فتنه ها باز می دارد که باید از آن استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که اندیشه مهدویت راهگشای سعادت و تعالی می شود که باید از آن بهره گیری کنیم، خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی نیازمند بهره گیری از این فرهنگ و اندیشه گرانقدر است تا بتواند در مسیر ترویج دین مبین اسلام و اندیشه های والای آن گام بردارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که منتظران ظهور حضرت مهدی وظیفه ای اساسی و مهم بر عهده دارند، گفت: باید تلاش کنیم تا در عمل به دستورات آن حضرت عمل کنیم.

 

وی با تاکید بر این که اطاعت از ائمه اطهار(ع) تعالی بخش زندگی انسان است، بیان داشت: این بزرگواران به عنوان سرمایه هایی گرانقدر برای ما قرار داده شده اند که باید استفاده شایسته ای از اهل بیت معصومین(ع) داشته باشیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی و ترویج خوبی ها می شود که باید از آن بهره گیری کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اوضاع جهان اسلام، گفت: امروز جهان اسلام در وضعیتی قرار دارد که آن هایی خود را خادم الحرمین می دانند نسبت به کشتار و جنایات اقدام می کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که مردم مظلوم یمن تحت جنایات گسترده آل سعود قرار دارند، بیان داشت: آل سعود از تمام تلاش خود در راستای کشتار و جنایت بر مردم مظلوم و ستمدیده یمن اقدام می کند که راه به جایی نخواهد برد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات