۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۶۵۳۵۷
امام جمعه شهرستان خلخال:

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب مهدی موعود است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خلخال انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز انقالب حضرت مهدی (عج) دانست و گفت: این انقلاب یا ایثارگری های ملت ایران و رهبری امام خمین (ره) و رهبر معظم انقلاب به پیروزی رسید و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.
حجت الاسلام رشتبري، امام جمعه شهرستان خلخال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای فصل بهار و سالروز ارتحال امام راحل (ره) که در مصلای این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با فراهم کردن زمینه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، در واقع زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) شده است و دستاوردهای انقلاب اسلامی نزدیک به دستاوردهای انقلاب مهدی موعود است.

 

وی افزود: امروز 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده و انقلاب حضرت امام(ره) همچنان با قوت در برابر همه تحریم‌ها، تهدیدها، هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و این از نشانه‌های موفقیت و ثمره این انقلاب شکوهمند است.

 

حجت الاسلام رشتبری، تصریح کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در دنیا به یک ابر قدرت بلامنازع تبدیل شده که کشورهای قدرتمند برای گفت‌وگو با ایران در حال سبقت از همدیگر هستند.

 

امام جمعه شهرستان خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فصل بهار و سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جوانان و ملت بزرگوار ایران وارث تمام افتخارات بزرگ نهضت حضرت امام خمینی(ره) هستند و با دانشی که جوانان و دانشمندان ایرانی کسب کرده اند روز به روز بر قدرت و عظمت ایران اسلامی افزوده اند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال، بیان کرد: شهدای دفاع مقدس که یکی از دستاوردهای مهم این انقلاب به شمار می‌روند در طول 8 سال جنگ تحمیلی در برابر فشارهای غرب و شرق ایستادند و برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در برابر دشمن مقاومت کردند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیبی نرسد.

 

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است، گفت: انقلاب اسلامی با ایثارگری رزمندگان اسلام و به رهبری امام راحل (ره) به پیروزی رسیده و ملت ایران با ادامه راه امام و شهدا، زمینه‌ ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌آورند و در برابر تهدیدها و تخریب‌های دشمن همچنان ایستادگی کرده‌اند که از این منظر به نشانه‌های موفقیت این انقلاب دست یافته‌ایم./937/ت203/ب4

ارسال نظرات