۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۶۵۴۸۴
امام جمعه موقت ساری:

اندیشه های متعالی امام خمینی بنیان های فکری غرب را به چالش کشید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری، آراء و افکار امام راحل را بسیار متعالی دانست و با بیان این که اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب همه بنیان های فکری غرب را نابود کرد٬ ادامه داد: امروز همه ملت های آزادی خواه جهان تشنه اندیشه های ناب امام راحل هستند.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری  امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: مهم ترین راه دوری از فتنه و انحراف ها پیگیری اندیشه های سیاسی امام راحل است.

 

وی، اندیشه های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را چراغی برای رسیدن به مقصد نهایی دانست و با بیان این که نهضت عظیم اسلامی زمینه ای را برای عزت ملت های آزادی خواه جهان فراهم کرد، افزود: امروز افکار امام راحل همچون چراغی در دنیای تاریک امروز بهترین راهنمای مسیر است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، امام راحل را بزرگ‎مرد تاریخ معاصر معرفی کرد و با بیان این که امام راحل با رهبری نهضت عظیم اسلامی همه دنیا را مجذوب خود کرد، گفت: ایشان عشق الهی که در دل های مردم مرده بود رادوباره زنده کرد.

 

امام جمعه موقت ساری، یکی از مهم ترین دستاوردهای مهم امام خمینی(ره) را طرح مسأله ولایت فقیه و تأکید بر پشتیبانی و حمایت از این جایگاه مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر این درایت و هوشیاری امام راحل نبود امروز ما این سربلندی را پس از 35 سال نداشتیم.

 

وی با بیان این که امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام راحل هستند، گفت: ایشان پیام راهبردی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به خوبی پیگیری و دنبال می کنند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی را مدیون رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از خسارت ایران در مذاکرات هسته‌ای به خوبی از حقانیت ایران اسلامی دفاع کرد.

 

وی وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را نقشه راه آینده دانست و با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی باید با مراجعه به این منبع غنی برنامه های خود را براساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند٬ افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را دوباره برای ملت ایران زنده کرد.

 

امام جمعه موقت ساری، آراء و افکار امام راحل را بسیار متعالی دانست و با بیان این که اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب همه بنیان های فکری جهان را نابود کرد٬ ادامه داد: امروز همه ملت های آزادی خواه جهان تشنه اندیشه های ناب امام راحل هستند.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به یوم الله 15 خرداد اشاره کرد و با بیان این که قیام روحانیت در 15 خردا سال 42 نقطه عطف انقلاب اسلامی بود٬ ادامه داد: آن حرکت خودجوش پس از 48 سال جنبش بیداری را در کشورهای اسلامی به وجود آورد.

 

وی با بیان این که حفظ کردن ایام الله ها ماندگاری انقلاب را تضمین می کند، یادآور شد: در یوم الله 15 خرداد سد اختناق ها شکسته و امام راحل بیداری بزرگی را در جامعه به وجود آورد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، تفاوت انقلاب اسلامی را با انقلاب فرانسه و اکتبر غیر قابل قیاس دانست وا ظهارداشت: انقلاب اسلامی مردمی و دارای محتوای دینی بوده است که بعد از 32 سال هیچ خدشه ای بر پیکر نظام وارد نیامد.

 

وی با بیان این که حضرت امام خمینی(ره) بعد از خداوند تکیه اش برمردم بود یادآور شد: قیام 15 خردادماه قیام سرنوشت سازی بود که تاریخ انقلاب را رقم زد.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همین وحدت کلمه به یکی از کشورهای تصمیم ساز و مقتدر دنیا تبدیل شده است، افزود: نقش ایران اسلامی در سیاست گذاری های منطقه غیر قابل انکار است./950/پ201/ب1

ارسال نظرات