۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۶۷۵۳۵
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

باید از ظرفیت‌های مساجد برای اوقات فراغت جوانان استفاده کرد

خبرگزاری رسا ـ سلطان حسینی با اشاره به تعامل سازنده بین اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: محوریت مساجد در طرح اوقات فراغت جوانان موجب پایین آمدن درصد خطا و لغزش نوجوانان و جوانان می‌شود.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد سلطان حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، عصر امروز در نشست خبری افتتاحیه طرح غنی سازی فعالیت‌های اوقات فراغت مساجد استان اصفهان، با اشاره به اهداف اداره ورزش و جوانان گفت: اداره ورزش و جوانان بر حسب قانون وظایفی برعهده دارد که همواره در تلاش هستیم تا به این وظایف به خوبی عمل کنیم.

 

وی با بیان این‌که مواردی نظیر اشتغال، ازدواج، فضای مجازی بر عهده اداره ورزش و جوانان است افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فعالیت بسیار خوبی داشته است، به علت سردرگمی نسل جوان در ایام فراغت بنا بر این شد که همه ادارات مرتبط با مسأله اوقات فراغت شرح کارهای خود را وارد پرتالی کنند تا خانواده‌ها بتوانند برای تصمیم گیری در زمینه اوقات فراغت فرزندان خود تصمیم گیری صحیحی داشته باشند.

 

حسینی با اشاره به تأکید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بر محوریت مساجد در طرح‌های اوقات فراغت جوانان تصریح کرد: با ایجاد پرتال برنامه‌ها بالغ بر 25 دستگاه خانواده امکان انتخابی صحیح و دقیق را دارند، محوریت مساجد در طرح اوقات فراغت جوانان موجب پایین آمدن درصد خطا و لغزش نوجوانان و جوانان می‌شود.

 

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: بستر تعاملی بین 900 هیأت فرهنگی ورزشی استان اصفهان با کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد شده است ضمن این‌که صلاحیت مکان ها، استانداردهای فرهنگی و مذهبی در مساجد رعایت شده و مساجد همه بر سر آن متحد هستند که باید از ظرفیت این مراکز استفاده کرد./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات