۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۶۸۱۳۳
اندیشمند شیعه مصر تأکید کرد؛

همپیمانی عربستان و اسرائیل آشکار است

خبرگزاری رسا ـ اندیشمند شیعه مصر، جلوگیری عربستان از رسیدن هیأت های یمنی به ژنو را نشان دهنده همپیمانی با رژیم صهیونیستی دانست.
احمد راسم النفيس از انديشمندان شيعه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد راسم النفیس از اندیشمندان مصر در گزارشی به بررسی علل حمله عربستان به یمن پرداخت و ضمن آشکار شمردن ارتباط میان عربستان و رژیم صهیونیستی نوشت: کشف ابعاد این همپیمانی و تاثیر آن و نیز خطراتی که از این طریق متوجه منطقه می شود، ضروری است.

 

وی افزود: در روزهای اخیر و با کشته شدن تعدادی از افسران بلندپایه نیروی هوایی عربستان، باید پرسید چرا سعودی ها با وجود چنین درگیری هایی اصرار به ادامه جنگ داشته و همواره در مسیر رسیدن به یک راه حل صحیح مانع تراشی می کنند.

 

النفیس تصریح کرد: اینکه عربستان مانع از رسیدن هیئت های یمنی به ژنو می شود حاکی از آن است که سعودی ها و صهیونیست های همپیمان معتقدند که توقف جنگ در واقع یک نوع شکست و خودکشی است که تنها راه فرار از آن ادامه جنگ است، هر چند که استمرار آن هم نوعی دیگر از خودکشی محسوب می شود.

 

این اندیشمند شیعه تاکید کرد: علت اصرار عربستان و دو همپیمانش یعنی آمریکا و اسرائیل بر ادامه جنگ مشخص نیست اما می توان گفت که در صورت شکست عربستان در این جنگ، آسیب اصلی متوجه اسرائیل در منطقه خواهد شد./980/ب902/د

ارسال نظرات