۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۶۹۲۵۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

بوشهر در زمینه فعالیت های قرآنی در کشور برتر شناخته شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: براساس ارزیابی فعالیت های قرآنی استان ها و بررسی یک سری شاخصه ها، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان بوشهر در زمینه فعالیت های قرآنی در کشور برتر شناخته شد.
قرآن  کريم

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حمیده ماحوزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان بوشهر در جمع پنج استان برتر کشور در این زمینه شناخته شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: براساس ارزیابی فعالیت های قرآنی استان ها و بررسی یک سری شاخصه ها، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی خراسان رضوی، اردبیل، کردستان، مرکزی و بوشهر به عنوان پنج استان برتر کشور در زمینه فعالیت‌های قرآنی قرار گرفتند.

 

وی اظهار داشت: از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی در همه استان های کشور از جمله بوشهر با هدف گسترش فعالیت های قرآنی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان، نایب رییسی استاندار و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر استان تشکیل شده است.

 

ماحوزی افزود: تبلیغ و ترویج علوم قرآنی، برگزاری نمایشگاه های قرآنی از جمله فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بوده که منجر به کسب این عنوان ارزشمند برای این استان شده است./8468/پ203/ح

ارسال نظرات