۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۷۰۴۰۵
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

خواب های آشفته برخی افراد و گروه ها برای مجلس خبرگان تعبیر نمی شود

خبرگزاری رساـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان این که برخی افراد و گروه ها برای انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری خواب هایی دیده اند، افزود: این افراد به دنبال کسب کرسی های این مجلس برای زدن سازهای ناکوک هستند اما باید بدانند که خواب های آشفته آنها تعبیری نخواهد داشت.
محمدرضا باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، محمدرضا باهنر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی، با اشاره به دو انتخابات پیش رو، اظهار کرد: برگزاری دو انتخابات همزمان با وجود منافع و مزایای مختلف، آسیب ها و اشکالات متعددی نیز دارد که مهم ترین این اشکالات تحت الشعاع قرار گرفتن یکی از انتخابات ها و کاهش اهمیت آن است.

 

وی با بیان این که برگزاری همزمان دو انتخابات با هدف جلوگیری از عقب ماندگی در کارهای مملکت تصمیم گیری شده است، اضافه کرد: در انتخابات گذشته نیز، انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، تحت تأثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته و در نتیجه انتخابات شوراها آن چنان مطلوب از کار درنیامد حال آن که انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار اهمیت داشته و نقش بی بدیلی در توسعه ایفا می کند.

 

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امسال دو انتخابات مهم در پیش رو داریم که شأن و موقعیت هر یک اجازه نمی دهد دیگری تحت الشعاع قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا به واسطه برگزاری همزمان، یکی از این دو انتخابات در حاشیه قرار نگیرند.

 

باهنر با اشاره به اهمیت این دو انتخابات و تأکید بر توجه مردم و همه گروه های سیاسی در این زمینه، افزود: در بخش انتخابات مجلس خبرگان رهبری با وجود این که برخی افراد و گروه ها برای آن خواب هایی دیده اند و قصد دارند با کسب کرسی های این مجلس، سازهای ناکوک خود را بزنند، آن چنان نگرانی وجود ندارد چرا که خواب های آشفته این افراد تعبیری نخواهد داشت.

 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امادر انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان جان گرفته و از خواب زمستانی بیدار شده اند و به دلایل مختلف به میدان می آیند که این حضور خود سبب پرشوتر شدن انتخابات می شود.

 

وی با اشاره به این که اصولگرایان از حضور اصلاح طلبان در انتخابات ناراحت نیستند، تصریح کرد: نیروهای اصولگرا برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات شرط نگذاشته و نمی گذارند بلکه این نظام است که برای همه شرط می گذارد و همه نیز می بایست قانون، انتخابات و فرآیند اجرای آن و چهارچوب های موجود را پذیرفته و به آن تمکین کنند.

 

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: البته امکان مشکل در انتخابات و یا تخلف در آن وجود دارد که آن نیز باید از راه قانونی پیگیری شود نه آن که به اردوکشی خیابانی بیانجامد.

 

وی افزود: نمی خواهیم تمامی اصلاح طلبان را با چوب فتنه برانیم اما باید اصلاح طلبان مرز خود را با فتنه روشن و مواضع خود را تبیین کنند.

 

باهنر اظهار کرد: به دلیل حضور قدرتمند اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو، لزوم و ضرورت وحدت اصولگرایان بیشتر احساس می شود چرا که چاره ای به جز وحدت نیز وجود ندارد.

 

به گفته نماینده مردم شهرهای تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات پیش رو با وحدت و هماهنگی در انتخابات شرکت کنند./9314/پ202/ش

 

ارسال نظرات