۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۷۰۴۶۲
رییس دادگستری آمل:

شهید بهشتی افتخاری برای دستگاه قضایی کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس دادگستری آمل با اشاره به حادثه هفتم تیر که در رأس آن شهید بهشتی قراردارد، بیان داشت: ما مسوولان قوه قضاییه افتخار می کنیم که در راس این قوه شهید بهشتی قرارداشت که بارها امام عزیز بر مظلومیت ایشان صحه گذاشتند.
رييس دادگستري آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام فضل الله سیفی، رییس دادگستری آمل، امروز در مراسم عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای آمل که همزمان با هفتم تیر و سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان در آستان امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که خداوند ما را مورد نکوهش خود قرارمی دهد که زمینه نکوهش در وجودمان قرار دارد، گفت: هیچ انسانی نباید این ذهنیت در او باشد که شهید مرده است که این یک خطا محسوب می شود.


 وی افزود: چیزی که خداوند لباس وجود بر قامت آن پوشانده نابودی معنایی ندارد بلکه تغییر وجود دارد که جسمش به خاک برگشته و روح آفریده بر بدن او است.


 رییس دادگستری آمل با اشاره به حادثه هفتم تیر که در راس آن شهید بهشتی قراردارد، بیان داشت: ما مسوولان قوه قضاییه افتخار می کنیم که در راس این قوه شهید بهشتی قرارداشت که بارها امام عزیز بر مظلومیت ایشان صحه گذاشتند.


 حجت الاسلام سیفی ادامه داد: منافقان کوردل به گمان این که در روزهای ششم و هفتم  تیر با به شهادت رساندن ارکان و شخصیت های نظام، انقلاب را به نابودی خواهند کشاند دست به این اقدام زدند.


 وی با بیان این که شهدا زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی هستند، گفت: وعده خداوند متعال بر این بوده که خون شهید زنده نگهدارنده انقلاب بوده و است.


 رییس دادگستری آمل خاطرنشان کرد: برای ما که در دستگاه قضایی خدمت می کنیم خداوند و شهیدان شاهدان ناظر بر اعمال ما هستند که در این راستا باید اهتمام ارزنده و شایسته ای وجود داشته باشد.


حجت الاسلام سیفی ادامه داد: حفظ نظام اسلامی نخستین خواسته شهدا بوده که مطلوب است و آحاد جامعه به این خواسته شهدا جامه عمل پوشانده و در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند.


وی راه شهادت را تضمین‌کننده دنیا و آخرت انسان عنوان کرد و گفت: با حرکت کردن در مسیر شهدا و پیروی از ولایت فقیه می‌توانیم از هلاکت و تاریکی نجات یافته و به سرمنزل مقصود دست یابیم.


رییس دادگستری آمل حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حفظ خون پاک شهدا و تکریم خانواده‌های معزز شهدا را وظیفه آحاد جامعه ذکر کرد و افزود: عظمت، عزت، امنیت و آسایش ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.


حجت الاسلام سیفی در پایان  در خصوص نقش شهید بهشتی در قوه‌ قضاییه، تصریح کرد: شهید بهشتی علاوه بر این که در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری ایفا کرده پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در ساماندهی امور کشور نقش بسزا و ارزنده ای داشته است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات