۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۷۰۵۶۹
استاد حوزه علمیه:

بیانات رهبر انقلاب نقشه های پیچیده دشمن را خنثی می کند

خبر گزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی در جمع مردم کرمان با بیان این‌که مردم یار همیشگی امام و رهبری در تمام صحنه ها هستند، گفت:‌ بیانات رهبر انقلاب نقشه های پیچیده دشمن را خنثی می کند.
ولايت فقيه ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام ابراهیم دهقان، استاد حوزه و دانشگاه، ظهر امروز در مراسم سخنرانی یازدهمین روز ماه مبارک رمضان که در مسجد جامع کرمان برگزار شد، گفت: مردم یار همیشگی امام و رهبری در تمام صحنه ها هستند و اگر ولایت حمایت مردم را از دست بدهد، دشمنان اسلام و شیعه را نابود خواهند کرد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: برخی خواص بی بصیرت و نادان پشت به اصول اسلام کرده و نیش به رهبری می زنند.

 

این استاد حوزه گفت: ولی فقیه نایب برحق امام معصوم و جانشین صالح ایشان است و هدف اصلی استکبار جهانی و آمریکا، خالی کردن پشت ولی فقیه و از کار انداختن این مقام است.

 

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: ترس از آمریکا و استکبار جهانی و نبود چشم بصیر در تحلیل واقعیات جامعه و حوادث جهانی مهم ترین علت عقب نشینی این خواص کج فهم است.

 

وی خاطرنشان کرد: به برکت وجود نعمت ولایت این مملکت پابرجاست و یک سخنرانی یک ساعته رهبر انقلاب نقشه های پیچیده دشمنان را نابود می کند.

 

این کارشناس مسائل دینی گفت: هر وقت رهبر انقلاب قدرت مندانه حرف می زند و خط قرمز مشخص می کند، پشت استکبار جهانی و آمریکا به لرزه می افتد.

 

داعش یک تیر به سمت صهیونیست ها پرتاب نمی کند

حجت الاسلام دهقان با اشاره به مسائل منطقه گفت: ریشه داعش سرویس های جاسوسی غرب است و نفاق افکنی و برادر کشی هدف اصلی آنان است.

 

وی افزود: داعش یک تیر به طرف صهیونیست ها نمی فرستد ولی دائما شیعه و مردم بی گناه را قتل عام می کند.

 

تدبر در نعمت های الهی راه خداشناسی است

این استاد حوزه علمیه با اشاره به رستگاری گفت: ذکر نعمت های الهی و شکر خدا مهم ترین راه رستگاری و تقوا است.

 

وی افزود: تدبر در نعمت های الهی راه خداشناسی و کسب محبت الهی و عشق به ذات الله است.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به انواع نعمت های خداوند، گفت: نعمت های الهی به دو دسته مادی و معنوی تقسیم می شوند.

 

حجت الاسلام دهقان در پایان گفت: مهم ترین مصادیق نعمت های معنوی اسلام، قرآن، پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم هستند و ما باید شاکر خدا باشیم.

 

لازم به ذکر است این کارشناس مسائل دینی در ابتدای سخنرانی در پاسخ به سوال یکی از مومنان در رابطه با فلسفه تقلید، گفت: تقلید و رجوع به خبره و متخصص یک امر عقلی است که در روایات اهل البیت به آن اشاره شده است و مرجع تقلید باید مطیع خدا باشد./9704/پ202/ب4

ارسال نظرات