۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۷۳۹۵۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

آل سعود مجری سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به جنایت رژیم آل سعود در منطقه گفت: آل سعود مجری سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به راهپیمایی پرشکوه و گسترده روز جهانی قدس، گفت: مردم ما حضوری ارزنده و شایسته در این روز در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از خود نشان دادند.


امام جمعه چمستان با اشاره به این که ایادی استکباری همواره به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند، بیان داشت:  پیوند، اتحاد و حمایت ابدی غرب و آمریکا از رژیم پلید اسراییل فراتر از یک پیمان سیاسی، نظامی، امنیتی و اقتصادی است.


وی خاطرنشان کزد: اساس این پیوند را موضوع فرهنگی و اعتقادی تشکیل می دهد که بر مبنای الهیات آرماگدون و جنگ جهانی و نهایی هسته ای در خاورمیانه محقق خواهد شد.


حجت الاسلام جباری تصریح کرد: رمز دشمنی غرب به ویژه آمریکا با انقلاب اسلامی ایرا، گسترش حضور نظامی آنها در خاورمیانه ، لشکرکشی در منطقه و خلیج فارس در سال دو هزار میلادی، حادثه یازده سپتامبر، جنگ علیه تروریسم منطقه، محور شرارت خواندن ایران اسلامی در طرح حمله به عراق، محاصره همه جانبه، تحریم های سنگین علیه ایران و مخالفت با برنامه هسته ای ایران همه و همه در این راستا است.


حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که حلقه های به هم پیوسته آن سناریوی شوم و خبیثانه عقیدتی و فرهنگی جاری در آمریکا است، خاطرنشان کرد: اندیشه سیاست خارجی آمریکا بوده که سبب بروز آن همه رخداد و حوادث شده و می شود.


استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: در دهه های گذشته جریان جدیدی در آمریکا به وجود آمده که بر محور سه نیروی فعال و قدرتمند در عرصه سیاست آمریکا استوار و تمام آمریکا را در اختیار خود قرار داده است.


وی خاطرنشان کرد: در یکی دو دهه اخیر نیروی متحد برتر سرمایه داران از صهیونیست های یهودی به عنوان حامیان قدرت مالی، نو صهیونیست های مسیحی به عنوان قدرتمندان سیاسی و قدرت حمایت گر مذهبی و دینی تمام امور آمریکا را در دست خود گرفته است.


امام جمعه چمستان با بیان این که رژیم صهیونیستی خطری است که باید کشورهای اسلامی تدابیر لازم علیه این جرثومه فساد داشته باشند، گفت: همه مسلمانان باید تلاش و اهتمام شایسته ای از مردم مظلوم فلسطین داشته باشند که تحت جنایات بسیاری قرار دارند.


حجت الاسلام جباری با اشاره به این که وحدت کشورهای اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان اسلام است، بیان داشت: مسلمانان باید هوشیاری و دقت لازم را داشته باشند که رژیم غاصب صهیونیستی خطری بزرگ برای همه است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات