۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۲۷۴۵۹۴
استاد حوزه علمیه قزوین:

نتیجه افکار لیبرال و سکولار نابود کردن دین و اعتقادات در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: نتیجه افکار لیبرال و سکولار یکی است و آن نابود کردن دین و اعتقادات در جامعه اسلامی است، آنها می‌خواهند جدایی دین از سیاست و جدایی دین از افکار ملت را به وجود آورند و چیزهایی که دشمن در جنگ نظامی نتوانسته به آنها دست پیدا کند می‌خواهد در ادامه جنگ نرم به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
سکولاريسم

حجت الاسلام ابراهیم صفی خانی، استاد حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درقزوین، درباره سخنان رهبر با دانشجویان گفت: یکی از علل و انگیزه ایجاد نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست ها است که از زمان به وجود آمدنشان مشکلات بسیاری برای کشورهای ضعیف ایجاد کرده‌اند.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در مبارزه با آمریکایی ها ادامه داد: که ما با آمریکای جهان خوار مبارزه می‌کنیم و هرگز به آمریکایی ها اعتماد نداریم.

 

این کارشناس دینی ابراز داشت: رهبرمعظم انقلاب  فرمودند من یک انقلابی هستم و از این سخن ایشان نتیجه می‌گیریم که نباید از آرمانهای انقلابی دست برداریم و این هدف باید در ذهن همه  مسلمانان وجود داشته باشد تا بتوانیم به پیروزی نهایی که شکست استکبار جهانی است دست پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام صفی خانی با بیان این‌که اگراستکبار دست از استکباری خود بر ندارد این مبارزه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: آمریکایی ها باید بدانند که کشورهای مسلمان تا آخرین لحظه دست از مبارزه با آنها برنمی‌دارند و جمهوری اسلامی ایران هم حامی کشورهای ضعیف و ستم دیده است.‌

 

استاد حوزه علمیه قزوین پشت پرده ایجاد کنسرتها را غربی ها دانست و عنوان کرد: هدف غربی ها دور کردن دانشجویان ما از اهداف و آرمانهایشان است و اگر در برخوردشان صادق هستند چرا جلسات قرآنی را برگزار نمی‌کنند و به برگزاری موسیقی روی آورده‌اند.

 

استاد اخلاق در ادامه افزود: اساتید ارزشی باید در دانشگاهها نسبت به آرمانهای انقلاب اسلامی  ایران احساس مسئولیت کنند و آن اهداف و آرمانها را برای قشر دانشجو نهادینه کنند اگر اساتید ارزشی نباشد اساتید نامطمئن در دانشگاهها ورود پیدا می‌کنند.

 

حجت الاسلام صفی خانی وجود اساتید نامطمئن را سمی برای دانشگاهها دانست و اظهار کرد: اساتید نامطمئن تفکرات لیبرالی دارند و تفکرات لیبرالی تفکرغربی است و ادامه تفکر سکولار غربی است.

 

وی در پایان گفت: نتیجه  افکار لیبرال و سکولار یکی است  و آن نابود کردن دین و اعتقادات در جامعه اسلامی است آنها می‌خواهند جدایی دین از سیاست و جدایی دین از افکار ملت را به وجود آورند و چیزهایی که دشمن در جنگ نظامی نتوانسته به آنها دست پیدا کند می‌خواهد در ادامه جنگ نرم به اهداف شوم خود دست پیدا کند و یکی از راههای مبارزه با آنها قرار دادن اساتید ارزشی در دانشگاهها است./838/ت302/ح

ارسال نظرات