۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۱
کد خبر: ۲۷۴۸۲۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

موفقیت تیم هسته ای مرهون هدایت های رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای مرهون همدلی، عقلانیت، هدایت های رهبری معظم انقلاب و تلاش های دولت است که توانستیم آن را محقق کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.
مديرکل ارشاد مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سحرگاه امروز در نهمین همایش استانی کتابت وحی که در مجمتع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد با بیان این که همه جامعه ما به هنرمندان بدهکار هستیم، گفت: جامعه ای می تواند رشد کند که به هنر، اندیشه و تفکر ارج داده و تکریم لازم را داشته باشد.


وی با اشاره به برگزاری نمایش رستگاری در سحرگاه در شهر آمل، بیان داشت: کار تئاتر مذهبی با محوریت تاریخ زندگی امام علی(ع) در این شهر در حال اجرا بوده که بسیار زیبا و ارزشمند است.


جاودانی با بیان این که شهرهای دیگر باید از ابتکارات همایش کتابت وحی آمل استفاده کنند، افزود: همدلی شورای اسلامی شهر، شهرداری و مجموعه های فرهنگی شهرستان آمل بسیار ارزنده و گرانقدر است که از حضرت حق می خواهیم تا آن را حفظ کند و دیگر شوراهای استان نیز این راه را ادامه دهند تا شاهد پیشرفت های خوبی باشیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: این موفقیت مدیون قلم، تفکر، اندیشه و خون های پاک شهدا است که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان داده و توانستیم به این جایگاه ارزنده دست پیدا کنیم.


وی خاطرنشان کرد: در ایام مذاکرات هسته ای وزیر امورخارجه کشورمان بیان کردند هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید که نشان داد ایران کشوری بزرگ ، دیرینه ، کهن و باسابقه ای طولانی و ارزشمند است.


جاودانی با بیان این که موفقیت های هسته ای را به دست آوردیم که یک پیروزی است، گفت: این امور سبب می شود تا به نحوی شایسته احساس کرامت و عزت کرده و به آن افتخار کنیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: امروز توانستیم دنیا را به این سمت کشانده و حقانیت خود را به اثبات برسانیم که کاری بزرگ و ارزشمند بوده و به آن دست پیدا کردیم.


وی تصریح کرد: موفقیت در مذاکرات هسته ای مرهون همدلی، عقلانیت، هدایت های رهبری معظم انقلاب و تلاش های دولت است که توانستیم آن را محقق کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.


جاودانی در پایان، گفت: باید تلاش های ارزشمندی صورت گیرد تا بتوانیم این پیروزی های گرانقدر را استمرار داده و به نحوی شایسته گام برداریم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات