۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۷۵۷۸۹
امام جمعه صحنه:

حمایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در موفقیت های نظام قابل مشاهده و گویا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صحنه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: رهنمودها و مدیریت رهبر معظم انقلاب، در پیشرفت و موفقیت های فناوری هسته ای قابل مشاهده و کاملا گویا است.
حجت الاسلام زارعي

حجت الاسلام احمد زارعی، امام جمعه شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: رهنمودها و مدیریت رهبر معظم انقلاب، در پیشرفت و موفقیت های فناوری هسته ای قابل مشاهده و کاملا گویا است.

 

حجت الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: لازمه رفع مشکلات اقتصادی، مقاومت اقتصادی بوده، از این رو اصلاح و بهبود وضعیت اقتصاد کشور تنها به رفع تحریم ها و مذاکرات بستگی ندارد، از این رو مدیریت صحیح و مقاومت اقتصادی، بهترین گزینه برای حل مشکلات اقتصادی است.

 

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مردم ولایت مدار و حمایت های رهبر معظم انقلاب سبب پیشرفت هایی در بسیاری از زمینه های علمی در کشور شده است و حتی تحریم های همه جانبه علیه ایران نتوانست ما را در برابر استکبار تسلیم کند.

 

امام جمعه صحنه تصریح کرد: رشادت شهدا و حضور مردم ولایت مدار ایران و پشتیبانی آن ها از ایران در هر زمان به اقتدار و عظمت نظام بیش از پیش می افزاید، از این رو استکبار و متحدانش از این امر احساس خطر می کنند.

 

دوران استکبارستیزی هیچ گاه به پایان نخواهد رسید

حجت الاسلام زارعی با توجه به مذاکرات هسته ای ابراز کرد: دوران استکبارستیزی هیچ گاه به پایان نخواهد رسید و حتی پس از توافق این امر ادامه خواهد داشت، آمریکا و هم پیمانانش در مذاکرات تنها به رسیدن به اهداف و منافع خود توجه می کنند.

 

وی در پایان بیان داشت: در حال حاضر هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و با توجه به سابقه سیاه و تاریک آمریکا باید بسیار مراقب باشیم و از این رو رعایت خطوط قرمز و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهیم./857/ت302/ح

ارسال نظرات