۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۷۶۰۳۲

حجت‌الاسلام جوانبخت خواستار حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اوقاف آذربایجان غربی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خواستار حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از این اداره کل شد.
حجت‌الاسلام جوانبخت خواستار حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اوقاف آذربایجان غربی شد حجت‌الاسلام جوانبخت خواستار حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اوقاف آذربایجان غربی شد حجت‌الاسلام جوانبخت خواستار حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اوقاف آذربایجان غربی شد حجت‌الاسلام جوانبخت خواستار حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اوقاف آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز با ناصر حضرتی پر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این دیدار حجت الاسلام جوانبخت با اشاره به اهمیت جایگاه وقف، اظهار کرد: همکاری دستگاه های مختلف استان می تواند اداره کل اوقاف را در پیشبرد اهداف و برنامه ها یاری کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خواستار حمایت سازمان مدیریت و تعامل و همکاری بیش از پیش ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد استان آذربایجان غربی با این اداره کل شد.

 

ناصر حضرتی پر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام جوانبخت به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان، اظهار کرد: امسال خواهان تعادل در ملاحظات بودجه ادارات شده ایم.

 

وی با تأکید بر امانتداری در تخصیص اعتبارات دستگاه های استانی، خاطرنشان کرد: با تمام توان از بودجه سازمانها دفاع می کنیم و از سازمان ها می خواهیم که نگران اعتبارات جاری و عمرانی نباشند.

 

حضرتی پر به بحث نیروهای قراردادی سازمانها اشاره و تصریح کرد: در تلاش هستیم که مشکل نیروهای قراردادی سازمان ها حل و فصل شود.

 

وی در پایان با اشاره به بودجه عمرانی امامزادگان و بقاع متبرکه و مساجد ابراز امیدواری کرد: امسال با افزایش و تخصیص به موقع بودجه شاهد توسعه این اماکن مقدس در استان باشیم.

 

گفتنی است، در این دیدار حجت الاسلام اصغرنژاد، رییس اداره اوقاف و امور خیریه و نوروزی، رییس دانشکده علوم قرآنی خوی و همچنین پاکروان، معاون توسعه منابع و پشتیبانی و قدیری، مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف، حجت الاسلام جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی را همراهی کردند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات