۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۷۶۱۵۹

چند خبر کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ افتتاح گردان امام حسین(ع) شهرستان قصرشیرین، برگزاری کلاس های آموزشی برای طلاب و روحانیان حوزه های علمیه همدان و یادواره شهدای عملیات مرصاد در کرمانشاه برخی از اخبار کوتاه غرب کشور است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ظهر امروز بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم افتتاح گردان امام حسین (ع) شهرستان قصرشیرین عنوان داشت: آمریکا و متحدانش با ایجاد آشوب در منطقه سعی در برهم زدن وحدت و در نهایت سلطه بر کشورها را دارند.


ریحانی با بیان اینکه شهدا در برابر استکبار ایستادگی کردند تصریح کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب استکبار ستیزی ادامه خواهد داشت.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: استکبار به شدت از جانب مردم ایران احساس خطر می کند همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم به صورت خودجوش در عملیات ها شرکت می کردند امروز نیز روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی در مردم وجود دارد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: حفظ وحدت و آمادگی در برابر دشمنان یک اصل است که از اهمیت والایی برخوردار است.


برگزاری کلاس های آموزشی برای طلاب و روحانیان حوزه های علمیه همدان

در راستای پر کردن اوقات فراغت طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان همدان با همکاری اداره فنی و حرفه ای کلاس های آموزشی برای طلاب و خانواده های آن ها برگزار می شود.


گفتنی است، در صورت استقبال حوزه های علمیه در شهرستان های استان همدان کلاس های آموزشی در آن مناطق نیز اجرایی می شود.


شایان ذکر است، این دوره ها طی مدت شش ماه برگزار می شود و متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به حوزه های علمیه برادران و خواهران مراجه کنند.


یادواره شهدای عملیات مرصاد در کرمانشاه

به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور مسؤولان، فرماندهان، رزمندگان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و عموم مردم مراسمی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار می شود.


گفتنی است، این مراسم پنجم مرداد ماه سالجاری برگزار می شود، سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم می باشد.


لازم به ذکر است، مراسمی دیگر به مناسبت سالروز عملیات حماسه آفرین مرصاد، دوم مرداد ماه سالجاری در جوار بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم (ع) استان کرمانشاه برگزار می شود.


در پایان مراسم از خانواده زائر خونین بال حسینی شهید مصطفی لطفی نیز قدردانی می شود./857/پ203/ح

ارسال نظرات