۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۷۶۲۵۹
فرمانده نیروی انتظامی کشور:

نیروهای مسلح در قبال خانواده شهدا وظیفه سنگینی دارند

خبرگزاری رسا ـ اشتری گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری با ثبات و با امنیت و با اقتدار در جهان است و این نیست به جز خون شهیدان و ایثارگران؛ نیروهای مسلح در قبال خانواده شهدا وظیفه سنگینی دارند.
سردار اشتري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش نکوداشت اسوه های ایثار، همسران و فرزندان شهدای نیروی انتظامی امروز در محل هتل معین مشهد برگزار شد .


حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در این همایش گفت: امنیت امروز مرهون ایثارگری و فداکاری شهیدان است. اگر امروز در محیط و کشوری امن زندگی می کنیم به خاطر ایثارگری شهیدان، حضور رزمندگان و هدایت های رهبر معظم انقلاب است؛ امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری با ثبات و با امنیت و با اقتدار در جهان است و این نیست به جز خون شهیدان و ایثارگران.


وی در ادامه افزود: اراده و اعتقاد ما بیش از توان مادی ما است و ما با تمام توان و تلاشمان در خدمت خانواده های شهدا هستیم. نیروهای مسلح در قبال خانواده شهدا وظیفه سنگینی دارند و امیدواریم بتوانیم بیشتر از گذشته انجام وظیفه کنیم
.


فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: کسانی که به نیروهای مسلح می آیند شهادت را انتخاب کرده اند و خوش به حال آنان که به خاطر امنیت و آسایش مردم شهادت را انتخاب کرده اند.


در ابتدای برنامه نیز، سردار عصار، معاون نیروی انتظامی گفت: 53 خانواده عزیز شهید از 8 استان کشور شامل اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، خوزستان، مازندران و گلستان و تهران به مشهد مقدس دعوت شده اند.

 

همچنین امیر باقری، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نیروهای مسلح در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی کارنامه درخشان و قابل قبولی را از خود به جا گذاشته است. چه در اوایل انقلاب با گروه های معاند انقلاب و چه در دوران 8 ساله دفاع مقدس که اگر دشمنان در آن موفق می شدند امروز جمهوری اسلامی نبود.

 

وی افزود: در جنگ تحمیلی از حیث تجهیزات سخت افزاری با دشمن برابر نبودیم ولی توانمندی نیروهای مسلح ما از حیث دیگری بود که عامل برتری ما صبر و پایداری شهدا و رزمندگان بود که نشات گرفته از ایمان الهی است .


باقری اضافه کرد: بعد از اشغال افغانستان و عراق دشمنان عزمشان را جزم کردند که به ایران حمله کنند ولی نتوانستند. در ابتدا به خاطر نقش فرمانده کل قوا و دیگری رزمندگان، که اجازه هیچ گونه تجاوز را نداده اند.

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی مأموریت متفاوتی دارد چون با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد. آرامش و امنیت ایران در منطقه پر تنش غرب آسیا مثال زدنی است. شهدای نیروی انتظامی جلودار و پرچم دار این ماموریت خطیر است هم در داخل و هم در مرزهای کشور.

 

وی در ادامه افزود: ما تکلیف سنگینی در قبال زنده نگهداشتن یاد شهدا داریم و وظیفه مان معرفی شهدابه عنوان الگو برای نسل آینده است. شهدا چشم به ولایت فقیه داشتند و گوش به فرمان ایشان بودند./861/پ202/ب5

 

ارسال نظرات