۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۷۷۶۳۰
با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران؛

مدیران انتشارات و مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیران جدید انتشارات و مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران با حضور تولیت این مکان مقدس معرفی شدند.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مراسم تودیع و معارفه مدیر انتشارات و مدیر مرکز پژوهش های مسجد مقدس جمکران با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت این مکان مقدس و مدیران سابق و جدید این دو نهاد علمی و فرهنگی برگزار شد.


در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، مدیر سابق مسجد انتشارات مسجد مقدس جمکران، به تشریح فعالیت های گذشته این واحد پرداخت و از حمایت های تولیت جهت مستقل شدن انتشارات تقدیر و بر لزوم توسعه فعالیت های این واحد تاکید کرد.


پس از وی دکتر حسنی، مدیر جدید انتشارات مسجد مقدس جمکران با اشاره به پیچیده شدن حوزه نشر و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص پدیده‌های اجتماعی و همچنین وطایف وبایسته‌های توسعه نشر مسجد مقدس جمکران در عرصه های مختلف به ارایه راهکارهای کاربردی در این زمینه پرداخت.


در ادامه مطهری نژاد مدیر جدید واحد پژوهش مسجد مقدس جمکران نیز در سخنانی با اشاره به وظایف این مسجد گفت: باید در این مسیر تمدنی گام های اساسی برداریم؛ امروزه گروه هایی که در فضای زمینه سازی هم فعالیت را آغاز کرده اند جدی ورود کرده اند ولی باید در این زمینه نگاه کامل تری داشته باشیم؛ نگاه صرف نقطه ای باید باشد ولی نباید در این مسایل متوقف شویم؛ نظام متقن قرآنی و روایی که بتواند این فضا را تحلیل کرده و جامعه را به سمت درست مهدوی هدایت کند باید در این مسجد ارایه شود.


در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در سخنانی اظهارکرد: در عرصه مسایل مهدوی، انتشارات و پژوهش مکمل و دوری یک سکه هستند؛ زیرا پژوهش باید نیازهای جامعه اسلامی و نیازهای جامعه بشری را رصد کند؛ طبعا در حوزه نشر نیز باید از هنر به بهترین شکل استفاده کرد؛ هر روز کارها در زمینه نشر، فعالیت ها به حسب اجتماع و زندگی روز، پیچیده تر می شود و باید به این مسایل هم توجه کرد.


وی افزود: باید در این زمینه از هر جهتی بهترین اثر را تولید کرد؛ یکی از مسایلی که در این عرصه دنبال می کنیم؛ بازارچه سبک زندگی اسلامی است؛ در این زمینه باید بهترین و مرغوب ترین اجناس را با نازلترین قیمت عرضه کنیم.


در پایان این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان همزمان با تقدیر و تجلیل از خدمات حجت الاسلام حسینی، حکم مدیریت جدید را به دکتر حسنی اعطا کرد./1323/د102/ی

ارسال نظرات