۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۷۸۲۱۶
مفتی لبنان:

جسم سوخته کودک فلسطینی لکه ننگی برای تماشاگران جنایت‎های رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ مفتی لبنان، ضمن محکوم کردن اقدام شهرک نشینان تروریستی مبنی بر سوزاندن طفل فلسطینی، این اقدام را ضد بشری و لکه ننگی برای تماشاگران این جنایت‎ها خواند.
شيخ عبداللطيف دريان، مفتي اعظم لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عبداللطیف دریان، مفتی لبنان، اقدام شهرک نشینان صهیونیستی در سوزاندن نوزاد فلسطینی را محکوم و اعلام کرد: هیچ کدام از ادیان آسمانی اجازه کشتن و سوزاندن کودکان را تحت هیچ عنوانی صادر نمی‌کند و تنها این اقدام وحشیانه از سوی رژیم کودک کش صهیونیستی سر می زند.


وی افزود: این شهرک نشینان تندرو به خیال باطلشان، هدف وسیله را توجیه می‌ کند و به هر بهانه و ابزاری که شده قصد دارند اهالی مظلوم فلسطین را از وطنشان بیرون کنند. این افراد خانه های خود را بر روی خرابه خانه‌های فلسطین بنا می کنند.


این عالم اهل سنت لبنان بالا رفتن از جنازه کودکان و مردم بی دفاع فلسطین را سیاست رژیم صهیونیستی در پیشبرد اهداف شوم خود دانست و تصریح کرد: جسم سوزانده شده این طفل بی گناه فلسطینی لکه ننگی است بر پیشانی دولت هایی که در برابر اقدامات ضد بشری اسرائیل سکوت می کنند.


دریان در ادامه به مواجهه همه جانبه با اسرائیل غاصب تاکید کرد و گفت: وقتی شهرک نشینان اسرائیلی به راحتی مقدسات مسلمانان را زیر پاگذاشته و جان مردم فلسطینی را بی ارزش می‌ شمارند باید با تمام توان در برابر آنان ایستادگی کرد.


مفتی لبنان در پایان از دولتمردان عربی خواست که تا با تشکیل کمپینی متشکل از کودکان کشورهای عربی، این اقدام ضد بشری را محکوم کنند و ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند./1321/ب902/د

ارسال نظرات