۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۷۸۵۵۰
اوباما:

تل آویو تاوان شکست توافق هسته‌ای را خواهد داد

خبگزاری رسا ـ رییس جمهور آمریکا با تهدید شدید اللحن علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت مخالفت کنگره با توافق هسته‌ای ایران، این رژیم تاوان آن را پس خواهد داد و در صورت حمله نظامی آن به ایران، تل آویو در معرض موشک باران قرار خواهد گرفت.
اوباما

به گزارش خبرگزاری رسا، باراک اوباما شب گذشته در جریان دیدار با رهبران لابی یهودی آمریکا به منظور اطلاع رسانی به آن‌‌ها درباره موضوعات سخنرانی امروز درباره توافق هسته ای ایران، تصریح کرد که در صورت شکست این توافق در کنگره، رژیم صهیونیستی به ایران حمله خواهد کرد و جنبش حزب الله نیز با حمله موشکی به تل آویو به این حمله پاسخ خواهد داد و در نتیجه این اسرائیل است که تاوان خواهد داد.

 

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی صبح امروز به نقل از برخی منابع لابی یهودی آمریکا مدعی شد که اوباما در این دیدار گفته است که مطمئن نیست که کنگره با توافق هسته ای موافقت کند.

 

این اظهارات اوباما پس از آن بیان شد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته از یهودیان آمریکا خواست که به صراحت مخالفت خود با توافق هسته‌ای ایران را ابراز دارند. وی مدعی شد که کنگره با توافق هسته‌ای مخالفت خواهد کرد و ایران بار دیگر بر سر میز مذاکرات باز خواهد گشت.

 

نتانیاهو که از طریق ویدئو کنفرانس برای یهودیان آمریکا سخنرانی می کرد، تصریح کرد که توافق هسته‌ای باید بر اساس محتوای خود مورد بررسی قرار گیرد و نه بر اساس گرایشات حزبی. وی افزود: به موافقان توافق اجازه جلوگیری از بررسی واقع بینانه توافق هسته‌ای را ندهید و زمان آن فرا رسیده است که جلوی این معامله خطرناک گرفته شود.

 

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت نیز به نقل از باراک اوباما اعلام کرد که در صورت شکست توافق هسته‌ای در کنگره، جمهوری اسلامی ایران از آن عقب نشینی خواهد کرد و به تبع آن فشارهایی از سوی مخالفان این توافق برای حمله نظامی به ایران آغاز خواهد شد.

 

به گزارش یدیعوت، اوباما خاطر نشان کرده است که این مساله می تواند نتایج مخربی بر روی آمریکا و رژیم صهیونیستی داشته باشد، چرا که حمله نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران منجر به اعلام جنگ ایران علیه این کشور و نیز رژیم صهیونیستی خواهد شد و موشک‌های حزب الله به تل آویو اصابت خواهد کرد و از سوی دیگر، ایران می تواند با قایق‌های انفجاری به کشتی های جنگی آمریکا حمله کند./994/ب102/د

ارسال نظرات