۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۷۸۶۱۳

بدهی چهار میلیون یورویی شاه سعودی به بیمارستان‎های فرانسه

خبرگزاری رسا ـ پایگاه خبری صعده پرس یمن نوشت: ملک سلمان شاه سعودی که برای سفر تابستانی به سواحل فرانسه رفته بود، به دلیل اعتراض مردم منطقه، بدون پرداخت بدهی چهار میلیون یورویی خود به بیمارستان‎ها، از این کشور خارج شده است.
بدهی چهار میلیون یورویی شاه سعودی به بیمارستان‎های فرانسه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری صعده پرس یمن روز چهارشنبه به نقل از پاتریک پولو پزشک مشهور فرانسوی نوشت که شاه سعودی بدون اینکه بدهی خود را به بیمارستان های فرانسه پرداخت کند، کشور را ترک کرده است.


صعده پرس افزود: پیام پزشک فرانسوی که در تمسخر شاه سلمان در صفحه شخصی وی در توییتر منتشر شده، از سوی هزاران عضو این شبکه با درج مطالب تمسخر آمیز دیگری پیگیری شده است.


این پایگاه خبری نوشت: ملک سلمان که قرار بود سفر تابستانیش به سواحل کن در فرانسه 20 روز به طول انجامد، پس از هشت روز به دلیل اعتراضات مردم منطقه، مجبور به ترک این کشور و عزیمت به مغرب شد.


بیش از یک هزار نفر شاه سعودی را در سفر به فرانسه همراهی کرده اند که به گزارش صعده پرس نیمی از آنها همچنان در این کشور حضور دارند.


بنابر این گزارش، پس از ورود ملک سلمان به سواحل شهر کن در جنوب فرانسه، تمامی راه های دریایی و زمینی منتهی به ویلای وی حتی تنها تونل دسترسی مردم به این سواحل، بسته شد که این امر با اعتراض بیش از 150 هزار نفر از مردم خشمگین این کشور روبرو شد. در پی این اعتراض ها، شاه سعودی سفر به فرانسه را نیمه تمام گذاشت و از این کشور خارج شد.


نیروهای امنیتی فرانسه به علت اقدامات امنیتی و برای اینکه شاه 79 ساله سعودی بتواند به راحتی به ساحل دسترسی داشته باشد، ضمن بستن منطقه، بالابری (آسانسور) نیز در نزدیکی ویلای لوکس او ساختند تا دستیابی سلمان به ساحل را آسانتر کنند./982/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات