۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۷۹۳۱۵

حماس فلسطینیان را به مقابله همه جانبه با اشغالگران فراخواند

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی (حماس) پس از شهادت دومین قربانی جنایت صهیونیست‌های نژادپرست در کرانه باختری، فلسطینیان را به مقابله همه جانبه و نامحدود با اشغالگری رژیم صهیونیستی فراخواند.
حماس

به گزارش خبرگزاری رسا، حسام بدران سخنگوی حماس در صفحه فیس بوک خود نوشت: هیچ چیزی مانع حملات شهرک نشینان جنایتکار نخواهد شد. ما هم نمی توانیم منتظر بنشینیم و به آن‌ها اجازه بدهیم که وارد روستاها و خانه‌هایمان شوند.


وی افزود: ملت ما در کرانه باختری تنها یک راه پیش رو دارد و آن مقابله فراگیر و نامحدود علیه اشغالگری است.


سعد دوابشه پدر علی دوابشه خردسال شهید فلسطینی بر اثر شدت سوختگی ناشی از آتشی که صهیونیست‌ها در خانه‌اش افروختند، به شهادت رسید. فرزند شیرخوارش نیز روز جمعه گذشته و در همین حادثه شهید شد. پزشکان حال مادر و کودک چهارساله این خانواده را نیز وخیم اعلام کردند.


در حمله صهیونیست‌های افراطی خانه دوابشه به کلی تخریب شد. یک خانه دیگر نیز همزمان با این حمله هدف آتش افروزی صهیونیست‌ها قرار گرفت. شاهدان عینی و ساکنان محلی می‌گویند صهیونیست‌ها پس از این حمله شعارهای نژادپرستانه بر روی دیوارهای خانه‌های فلسطینیان نوشتند.


اقدام نژادپرستانه صهیونیست‌ها اعتراض و خشم شدید فلسطینیان را به همراه داشت. هفته گذشته سراسر کرانه باختری صحنه راهپیمایی‌های اعتراضی به این اقدام تروریستی بود.


مقام‌های فلسطینی وعده دادند که انتقام خون شهدای این جنایت را از صهیونیست‌های نژادپرست خواهند گرفت.
جامعه بین المللی نیز با محکوم کردن این جنایت، خواستار مجازات عاملان آن شد.


ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته از بیم آتش خشم فلسطینیان به حالت آماده باش کامل درآمد و نظامیان صهیونیست در سراسر کرانه باختری مستقر شدند./994/د103/ک

منبع: ایرنا

ارسال نظرات