۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۷۹۳۳۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی‌کاشان:

مهم ترین رسالت خبرنگاران ایجاد و تقویت فضای همدلی و همزبانی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این‌که خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی مأموریتی را به عهده گرفته‌اند که سراسر ارزشی و دینی و در واقع تبلیغ دین است، گفت: مهم ترین رسالت خبرنگاران ایجاد و تقویت فضای همدلی و همزبانی در جامعه است.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان پیش ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار گفت: خبرنگاران متعهد و صدیق، جهادگران جبهه فرهنگی کشور هستند که باید بدون هیچگونه چشمداتی در این عرصه فعالیت دارند.

 

وی افزود: خبرنگاران با ایستادگی خود و حضور جهادی در عرصه جنگ رسانه ای دشمن و استکبار، همواره در نقش رزمندگان دفاع رسانه ای و خط شکن عبور از سد امپراطوری رسانه ای غرب، نقش ارزنده ای در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند و انحصار رسانه ای غرب را شکسته اند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی کاشان، رسالت خبرنگاران را حساس و سنگین دانست و یادآور شد: آگاهی بخشی، فرهنگ سازی، بیان حقایق و روشنگری در جامعه مهم ترین رسالت خبرنگار است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به شعار سال دولت و ملت،  همدلی و همزبانی، افزود: یکی از مهم ترین رسالت خبرنگاران، ایجاد و تقویت فضای همدلی و همزبانی در جامعه و دوری از فضای التهاب است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان یاد آورشد: در طول تاریخ اگر حادثه عظیم کربلا به  هر شکلی اطلاع‌رسانی نمی‌شد و مظلومیت فلسفه قیام امام حسین(ع) منعکس نمی‌شد، قطعاً این فرهنگ تا به امروز ماندگار نشده بود.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی کاشان تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم تلاش‌های خبرنگاران را ارج نهاده و به نحو شایسته آنها را در انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری کنیم.

 

شایان ذکراست، روز 17 مرداد به یاد «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان از سوی نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است./1307/پ202/ح

ارسال نظرات