۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۷۹۸۷۶

تولیت آستان مقدس علوی خواستار توجه به توصیه‎های آیت الله سیستانی شد

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس علوی ضمن بررسی وضعیت داخلی عراق خواستار افزایش همکاری بین دستگاه‎های اجرایی و توجه به توصیه‎های آیت الله سیستانی شد.
حجت الاسلام سيد نزار حبل المتين توليت آستان قدس علوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی امروز با تعدادی از شیوخ عرب و نخبگان این کشور در استان نجف اشرف دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی شیوخ عرب و نخبگان را از عوامل محافظت نجف اشرف و مقدسات آن دانست و تصریح کرد: حفظ وحدت مردم و مسؤولان عراق برای خدمت بهتر به ملت، نجف، عتبات مقدس، خدمت به زائران اهل بیت (ع) و گسترش حق و حقیقت مایه افتخار است.


تولیت آسنان مقدس علوی افزود: حکومت محلی، آستان مقدس علوی و شیوخ عشایر نجف اشرف سه رکن اساسی حفظ این شهر در برابر خطر و بحران‎های موجود در عراق هستند. تعامل و همکاری بین دستگاه‎های مختلف نجف موجب خدمت رسانی بهتر به مردم این شهر شده است.


وی فعالیت‎های تک نفره و بدون توجه به سایر دستگاه‎های خدمت رسانی و سیاسی را موجب ناتوانی در ارائه امکانات رفاهی و حل مشکلات خواند و گفت: شهروندان نجف خدمات و فعالیت‎های آستان مقدس علوی را به طور واضح و ملموس درک می‎کنند بنابراین خواستار افزایش همکاری بین این آستان مقدس با سایر دستگاه‎های اجرایی در استان نجف هستیم.


حجت الاسلام حبل المتین با اشاره به طرح اصلاحات حیدر العبادی، نخست وزیر عراق برای مبارزه با فساد مالی و اداری در این کشور گفت: کشور ما به همکاری و همیاری بیشتر نیاز دارد بنابراین باید با گوش فرا دادن به سخنان حضرت آیت الله سید علی سیستانی به عنوان مرجعیت عالی این کشور و اطاعت اوامر وی به کشور بیشتر و بهتر کمک کنیم./994/ب901/د

ارسال نظرات