۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۸۰۳۸۱
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد ارتحال آیت الله تبریزی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی با حضور پر شور علما و دوستداران در بیت این عالم ربانی برگزار شد.
آيت الله ميرزا جواد تبريزي

به خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی امشب با حضور پر شور علما و دوستداران در بیت این عالم ربانی برگزار شد.


بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله وحید خراسانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید در این مراسم حضور داشتند.


همچنین آیات سید هاشم حسینی بوشهری، سید احمد خاتمی، سید محمد غروی، محمد جواد فاضل لنکرانی، مجمد جواد علوی بروجردی، محسن فقیهی، صلواتی، مهدی هادوی تهرانی، میلانی حجج اسلام والمسلمین حسین ملکا، سید محمد سعیدی، سید علی قاضی عسکر،حجج اسلام سید ریاض حکیم و سید علی خمینی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.


حاضران در جلسه با قرائت قرآن و ذکر فاتحه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله تبریزی برای این عالم برجسته و مرجع تقلید علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.


در این مراسم حجت الاسلام سید حسین مؤمنی به ایراد سخن و تبیین شخصیت حضرت آیت الله تبریزی پرداخت و گفت: زهد، خشوع و خضوع و توسل به اهل بیت طاهرین(ع) از ویژگی های بارز حضرت آیت الله تبریزی به شمار می رفت.


وی با اشاره به وصیت نامه حضرت آیت الله تبریزی افزود: این مرجع تقلید نسبت به شاگردان خود همانند دوست بود و برای به ثمر رساندن آن ها تلاش های بسیاری انجام داد، حضرت آیت الله تبریزی در این وصیت نامه می فرماید سعی کردم قبل از آن که به کسی نصیحی کنم خود به آن عمل کرده باشم./1323/پ202/ج

ارسال نظرات