۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۸۲۰۰۲
علمای بحرین:

سیاست سرکوبگرانه آل خلیفه مغایر عهدنامه‌های حقوق بشر است

خبرگزاری رسا ـ علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای بازداشت عالم بحرینی را محکوم و تاکید کردند که سیاست سرکوبگرانه نظام آل خلیفه مخالف با عهدنامه‌های بین المللی حقوق بشر است.
علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین در بیانیه‌ای بازداشت شیخ حسن عیسی از رهبران جمعیت الوفاق و نماینده پیشین پارلمان بحرین را محکوم کردند.

 

در این بیانیه آمده است: بازداشت عالم دینی شیخ حسن عیسی و هجوم نیروهای امنیتی به منزلش را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی فوری وی هستیم.

 

علمای بحرین خاطر نشان کردند: سیاست‌های نظام آل خلیفه با تمامی عهدنامه‌های بین المللی حقوق بشر منافات دارد. این سیاست ها تنها اوضاع سیاسی و حقوقی کشور را وخیم تر کرده و بحران را افزایش می دهد.

 

علمای بحرین خواستار آزادی زندانیان سیاسی و توقف سیاست سرکوبگرانه رو به شد نظام آل خلیفه علیه مردم، علما و رهبران مبارزه شدند.

 

گفتنی است شیخ حسن عیسی عصر سه شنبه به هنگام بازگشت به کشور در فرودگاه بین المللی بحرین از سوی نیروهای امنیتی آل خلیفه به دلایل نامعلومی بازداشت شد.

 

نیروهای نظامی بحرین در پی دستگیری این عالم دینی با هجوم به منزل وی به بهانه دستیابی به تلفن همراه وی تمامی منزل را بازرسی کردند که پس از اعتراض از سوی همسر شیخ عیسی از منزل خارج شدند./981/ب902/د

ارسال نظرات