۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۸۴۰۳۸
نماینده مردم در خبرگان رهبری:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی رفتاری دولتمردان باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی علت نام گذاری هفته دولت را الگو قرار دادن سیره شهیدان رجایی و باهنر برای دولتمردان عنوان کرد و ابراز داشت: لازم است دولتمردان در هر شرایطی این بزرگواران را الگو خود در خدمت به مردم قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نظام اسلامی را نهالی کاشته شده به دست امام راحل، علما و شهدای انقلاب دانست و اظهار داشت: ریشه های این انقلاب به دست خون شهدا آبیاری شده و به مسیر خود ادامه می دهد.

 

وی ادامه داد: زمانی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، مبارزه با آن را غیر ممکن دیدند و پی به ریشه های مستحکم اعتقادی این نظام بردند دست به ترور و حذف فیزیکی شخصیت های اصیل تأثیر گزار انقلاب افتادند.

 

نماینده مردم در خبرگان رهبری عملیاتی شدن این تفکر شوم و شیطانی را به دست برخی مزدوران داخلی خواند و تأکید کرد: با چنین عملکردی و این رفتار شوم و وحشی گرایانه مزدوران استکبار بسیاری از شخصیت ها تأثیر گذار نظام را که در حقیقت امید مردم و ملت بودن را حذف کردند، که از جمله آن شخصیت ها شهید باهنر و رجایی است.

 

وی خون شهیدان ترور انقلاب را سبب آبیاری و تقویت ریشه های انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: شهادت بزرگانی چون شهید رجایی، باهنر، بهشتی و دیگر بزرگان انقلاب در حقیقت سبب بصیرت و آگاهی مردم و در نتیجه تقویت اندیشه های انقلاب شد.

 

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم علت نام گذاری هفته دولت را الگو قرار دادن سیره شهیدان رجایی و باهنر برای دولتمردان عنوان کرد و ابراز داشت: لازم است دولتمردان در هر شرایطی این بزرگواران را الگو خود در خدمت به مردم قرار دهند.

 

وی راه و مسلک شهیدان رجایی را حرکت در راستای اهداف انقلاب و امام دانست و خاطرنشان کرد: امید است دولتمردان و مسؤولان کشور بتوانند با تمسک به سیره و مسیر حرکت این دو شهید بزرگوار راه آن ها را ادامه دهند.

 

حجت الاسلام واعظ موسوی هفته دولت را بهانه‌ای مناسب برای ارائه آمار عملکرد دولت و نظام اسلامی خواند و ادامه داد: این فرصت برای بیان عملکرد دولت باید مورد توجه قرار گیرد، مظلومیت دولت های نظام اسلامی در عدم اطلاع رسانی دقیق از خدمات آن ها می باشد.

 

وی با اشاره به بستر و زمینه مهیا برای الگو سازی از نظام اسلامی به عنوان یک شیوه‌ی مطلوب برای مدیریت جوامع اسلامی و انسانی، خاطرنشان کرد: می توان با ارائه خدمات و پیشرفت های کشور از طریق اطلاع رسانی، یک الگوی مطلوب را در مدیریت کلان معرفی کرد./854/ت302/ش

ارسال نظرات