۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۸۴۶۷۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

پایبندی به بانکداری اسلامی سبب استقبال مردم از خدمات بانک‌ها می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این که ارائه تسهیلات در بانک های اسلامی باید مطابق با موازین شرعی باشد، گفت: پایبندی به بانکداری اسلامی موجب استقبال مردم از خدمات بانک می شود.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در دیدار مدیران شعب بانک مهر اقتصاد گفت: در دوران انقلاب اسلامی بانک هایی به وجود آمده اند که الگویی جدید از بانکداری را به جهانیان ارائه کرده اند.

 

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: پایبندی بانک ها به ویژه بانک مهر اقتصاد به بانکداری اسلامی، موجب حفظ جایگاه خود در بین مردم شده است.

 

وی با تأکید بر این که ارائه تسهیلات در بانک های اسلامی باید مطابق با موازین شرعی باشد، خاطرنشان کرد: با رعایت موازین شرعی در بانک داری اسلامی، باید مشکلاتی را که دشمنان برایمان درست کرده اند که موجب جلوگیری از دست یابی به موازین اسلامی شده را از بین ببریم.

 

حجت الاسلام مهدوی پایبندی به بانکداری اسلامی را علت استقبال عمومی از بانک مهر اقتصاد بیان کرد و افزود: مردم به نظام بانکداری اسلامی، بانک مهر اقتصاد اعتماد دارند.

 

ربا مخالف موازین اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که خداوند هرگونه تجارتی را بجز ربا، حلال می داند، اظهار داشت: ربا در اسلام حرام و مخالف موازین اسلامی است.

 

وی با اشاره به ارائه تسهیلات در بانک های اسلامی عنوان داشت: باید برای مراجعه کنندگان توضیح داده شود که چه نوع وامی دریافت می کنند و این تسهیلات چه مصارفی دارد.

 

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر توجه به موازین شرعی در ارائه تسهیلات ادامه داد: بانک های اسلامی باید شرایط اعطای تسهیلات را آسان کنند.

 

وی در ادامه ارائه شرایط  سخت برای تسهیلات را عاملی در جهت پنهان کاری مردم در دریافت تسهیلات بیان کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ایجاد تنوع در ارائه تسهیلات بانکی اظهار داشت: با ارائه تسهیلات در بانکداری اسلامی باید در جهت برطرف شدن مشکلات مردم اقدام کرد.

 

وی در پایان عنوان کرد: باید به دور از ربا و ارائه تسهیلات در جهت برطرف شدن مشکلات مردم فعالیت کرد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات