۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۸۶۰۸۵
مسؤول حوزه علمیه خواهران آمل:

بهره گیری از برنامه های فرهنگی و قرآنی زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه خواهران آمل با بیان این که بهره گیری از برنامه های فرهنگی و قرآنی زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: ضرورت دارد تا برنامه هایی با محوریت دین و ارزش ها در طول ایام سال برگزار شود تا بتواند اثرگذاری شایسته ای در جامعه ایفا کند.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، قاسم حامدی، مسؤول حوزه علمیه خواهران آمل، امروز در مراسم اختتامیه طرح تابستانی اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی آمل که در سال اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهارداشت: تلاش های ارزنده و خوبی از سوی اداره تبلیغات اسلامی در راستای توسعه فعالیت های قرآنی و فرهنگی در حال انجام است.


وی با بیان این که گسترش فعالیت های شایسته در حوزه اوقات فراغت نوجوانان امری مهم و اساسی است، بیان داشت: نیاز است تا اقدامات شایسته و والایی در راستای پرکردن اوقات فراغت نسل جوان جامعه صورت گیرد.


فعال فرهنگی و مذهبی شهرستان آمل با اشاره به این که برنامه های اوقات فراغت همراه با معنویت افزایی در نسل جامعه باشد، تصریح کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف دین محوری در جامعه هستند که باید از همه ظرفیت ها برای ترویج اندیشه های ناب دینی و تعالیم والای اسلامی استفاده شود.


حامدی با بیان این که بهره گیری از برنامه های فرهنگی و قرآنی زمینه ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: ضرورت دارد تا برنامه هایی با محوریت دین و ارزش ها در طول ایام سال برگزار شود تا بتواند اثرگذاری شایسته ای در جامعه ایفا کند


حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در این مراسم، اظهارداشت: طرح فرهنگی اوقات فراغت دانش آموزان همه ساله به همت اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار می شود که با استقبال خوبی روبرو است.


وی از تشکیل هسته ای فرهنگی جوان در شهرستان آمل خبرداد و تصریح کرد: کلاس های طرح تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در راستای ترویج ارزش های دینی و انقلابی برگزار می شود که بهره گیری از این برنامه ها می تواند در بصیرت افزایی و آگاهی بخش نسل جوان جامعه اثرگذار باشد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که توسعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی ثمرات و برکات گرانقدری دارد که باید در راستای تحقق آن گام های ارزشمندی صورت گیرد، گفت: سه پایگاه بوستان معرفت و پنج پایگاه هسته های فرهنگی در شهرستان آمل فعال است که به کارهای فرهنگی و مذهبی می پردازند.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که ترویج فرهنگ اسلامی زمینه ساز تحکیم ارزش ها در جامعه می شود، افزود: نیاز است تا برنامه های فرهنگی مذهبی شاخص و اثرگذار در سطح جامعه برگزار شود که برکات و ثمرات شایسته ای دارد.


وی خاطرنشان کرد: تحقق سبک زندگی اسلامی زمینه ساز رضایت پروردگار متعال و عاقبت به خیری انسان می شود و زندگی انسان را در مسیر ارزشمند و متعالی قرار می دهد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که ترویج سبک زندگی اسلامی نیازمند بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و مذهبی است، گفت: همگان باید در راستای تحقق این امر ارزنده تلاش کنند که نقش ارزشمندی در راستای تحقق تعالیم والای دینی دارد.


گفتنی است؛ در این مراسم از مدیران و اعضای برتر پایگاه های هسته های فرهنگی اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی آمل قدردانی شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات