۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۸۶۵۰۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

آیت الله مدنی ذوب در ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده ضمن تشریح ابعاد مختلف زندگانی شهید آیت الله مدنی، گفت: از ویژگی های بارز وی ولایت مداری ذوب در ولایت بود.
شهيد آيت الله مدني

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر گرامیداشت شهداء انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حفظ و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وظیفه‌ همه اقشار جامعه اسلامی است.

 

وی با اشاره به ابعاد مختلف زندگانی شهید محراب آیت الله مدنی، تصریح کرد: تبیین و تشریح ابعاد مختلف زندگانی این شهید بزرگوار عامل حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و ترویج آرمان های انقلاب و امام در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به حادثه 17 شهریور 57، آن را نقطه عطف مبارزات انقلاب اسلامی و زمینه ساز پیروزی انقلاب ملت ایران عنوان و تصریح کرد: این حادثه نمایشی از چهره منحوس رژیم پهلوی و حامی آن آمریکای جنایت کار است.

 

وی قیام خونین 17 شهریور مردم تهران در میدان ژاله را عامل تقویت جبهه مردمی در برابر رژیم منحوس پهلوی خواند با تأکید بر حفظ آرمان ها و ارزش های امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: بزرگداشت شهدای این روز در حفظ آرمان های انقلاب نقش بسزایی دارد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به سالروز بزرگداشت شهید محراب آیت الله مدنی، تصریح کرد: گرامیداشت شهیدان محراب در ترویج فرهنگ شهادت و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج آن در میان ملت نقش اساسی دارد.

 

وی با تأکید بر برگزاری چنین همایش ها و بزرگداشت ها، آن را عامل آشنایی بیشتر مردم با آرمان های و شخصیت های انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت: برگزاری مراسم بزرگداشت آن عزیزان باید در شأن و منزلت آن ها باشد و بیشتر عامل شناخت را از آن ها تقویت کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شهیدان را عامل ثبات و اقتدار ملت ایران عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شهیدان پیرو امر ولایت بودند و یکی از بارزترین ویژگی های آیت الله مدنی ولایت مداری و ذوب در ولایت بود./854/302/ب3

ارسال نظرات