۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۸۶۸۷۵
سردار نقدی:

تنها راه پیشرفت مردم ایران اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که تنها راه پیشرفت مردم ایران اقتصاد مقاومتی است نه اقتصاد عاریتی، گفت: لازمه رسیدن به اقتصادی شکوفا نیروی انسانی، دانش و فن‌آوری، مواد اولیه، انرژی بازار مصرف و سرمایه مالی است.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در دوره آموزشی سرگروه‌های صالحین بسیج اساتید که صبح امروز در قزوین برگزار شد؛ گفت: جنگ ما با استکبار به‌جاهای باریک کشیده شده و به‌صورت آشکار ظاهرشده است.

 

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: بعد از برجام ادبیات و رفتار آمریکایی‌ها هیچ تغییری نکرده و نه‌تنها تهدیدها کمتر نشده بلکه بیش از گذشته شده است.

 

وی در ادامه افزود: آمریکا ادعای حاکمیت جهان را کرده و جهان را مال خودش می‌داند اما دیدگاه جمهوری اسلامی این است که خدا حاکم جهان است.

 

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص هدف دشمن که اختلاف و نفوذ در افکار عمومی و سلطه بر افکار عمومی است گفت: اختلاف انداختن و از آب گل‌آلود ماهی گرفتن کار همیشگی دولت آمریکا است.

 

وی تصریح کرد: بهبود معیشت مردم ایران، پیشرفت اقتصادی مردم و داشتن یک زندگی راحت و بدونِ دغدغه در گروه ارتباط با آمریکا و گرایش به سبک زندگی غربی و آمریکایی نیست.

 

این مسئول در ادامه بیان کرد: تنها راه پیشرفت مردم ایران اقتصاد مقاومتی است نه اقتصاد عاریتی و لازمه رسیدن به اقتصادی شکوفا نیروی انسانی، دانش و فن‌آوری، مواد اولیه، انرژی بازار مصرف و سرمایه مالی است که همه این‌ها را ما داریم و برای داشتن اقتصاد شکوفا چیزی کم نداریم و باید تنها خودباوری و همت و مدیریت و برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشیم.

 

سردار محمدرضا نقدی گفت: هنر آن است که سرمایه‌گذاری خارجی‌ها را در کشور داشته باشیم نه آنکه مصرف‌کننده و بازار هدف خارجی‌ها باشیم و باید با مدیریت جهادی این مشکلات را حل کنیم.

 

وی تأکید کرد: نه‌فقط منطق اقتصاد مقاومتی بلکه هر انسان عاقلی می‌داند سرمایه قانون خودش را دارد و دنبال سودش است و سرمایه‌دار دنبال مکان سودآور می‌گردد و به‌اصطلاح براده‌های آهن جذب آهن‌ربا می‌شوند نه دسته‌گل.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید شرایط اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری مهیا کنیم چراکه سرمایه جایی می‌رود که قوانین دست‌وپا گیر نباشد، نیروی کار ارزان باشد، اقتصاد مردمی و کم‌هزینه باشد، کارآفرینی حمایت شود، بازار کنترل شود، با فساد اقتصادی مبارزه جدی شود، تعرفه واردات وجود داشته باشد، و از تولید داخلی حمایت شود.

 

وی در پایان گفت: مشکلات اقتصادی راه‌حل اقتصادی دارد نه راه‌حل سیاسی و باید برای حل آن بر توانمندی‌های داخلی تکیه کرد./1330/د101/ی 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات