۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۸۶۹۹۵
آیت الله شبستری:

رژیم صهیونیستی از هر زمانی مستاصل تر شده است/ ملت آرمان ها را کنار نمی گذارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی را از هر زمان دیگر در مانده تر توصیف کرد و گفت: رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید تا ادعای راحتی از جانب ایران اسلامی داشته باشد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در خطبه عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی، اظهار داشت: وی از مجاهدان غیور اسلام و از مبارزان دوران انقلاب اسلامی بود و در مبارزه با رژیم بعثی عراق از پیشگامان بوده است.

 

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت امام جواد(ع)، افزود: امام جواد(ع) از جوانترین امامان می باشد که در 25 سالگی به شهادت رسید، این امام بزرگوار در دوران ده ساله امامت خود به برنامه های فرهنگی مختلفی پرداختند.

 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، ابراز داشت: امروز سن ازدواج افزایش پیدا کرده است که نگران کننده است، با بالا رفتن سن ازدواج مفاسد اخلاقی در جامعه افزایش پیدا کرده است، مسلمانان در امر ازدواج به سیره معصومین تمسک کنند و به امر ازدواج تسریع ببخشند.

 

وی با انتقاد از تشریفات مراسم ازدواج جوانان آن را عامل افزایش سن ازدواج و گسترش مفاسد اخلاقی دانست و تصریح کرد: دوری از تجملات ازدواج و جهیزیه و ریخت و پاش های بی جا و بی منطق ضروری است، مردم لازم است به سیره حضرت زهرا(س) در ازدواج آسان و به موقع تمسک کنند.

 

امام جمعه تبریز با تأکید بر اهمیت مجلس خبرگان و جایگاه خاص آن، افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاء مجلس خبرگان بر طی مسیر قانونی و بررسی مسأله برجام در  مجلس شورای اسلامی تأکید کردند، آنچه مسلم است هدف از مذاکرات رفع تحریم ها بوده است، در صورت عدم رفع تحریم ها توافقی نخواهد بود.

 

وی ثبات کشور را بر ارزش های انقلاب و حمایت از مسلمانان در جهان را جزء لاینفک نظام اسلامی دانست و تأکید کرد: مردم ایران اسلامی بر ارزش ها پایبند می باشند و هرگز دست از آرمان های امام راحل دست بر نخواهند داشت.

 

رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به وظایف قانونی شورای نگهبان، تصریح کرد: شورای نگهبان باید بر عملکرد قانونی خود پافشاری داشته باشند و در بررسی های انتخاباتی بر اساس قانون عمل کنند، این عملکرد شورای نگهبان از مسائل اساسی در هر کشوری است.

 

وی با تأکید بر ویژگی استکبار ستیزی نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا تعطیلی ندارد، اما در داخل برخی ها به دنبال بزک چهره کریه و شیطانی آمریکا هستند.

 

وی مذاکرات با 5+1 را تنها در خصوص مسأله هسته ای عنوان کرد و افزود: مذاکرات با آمریکا تنها در مسأله هسته‌ای بوده است، بنابراین در مسائل دیگر کشور و حمایت از مردم مسلمان منطقه اجازه مذاکره داده نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید تا ادعای راحتی از جانب ایران اسلامی را داشته باشد، در شرایط امروز روحیه حماسی و جهادی در منطقه، لحظه‌ای صهیونیست ها را راحت نخواهد گذاشت./854/201/ج

ارسال نظرات