۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۸۶۹۹۷
امام جمعه موقت شهرری:

موجودیت اسرائیل با برجام به رسمیت شناخته نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند آنهایی که فکر می‌کنند با توافق برجام می‌توانند موجودیت اسرائیل را به رسمیت بشناسند اشتباه کرده‌اند و اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.
حجت‌الاسلام عبدالعلي ابراهيمي، امام جمعه موقت شهرري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی گفت: خداوند در سوره تغابن همه مردم را به تقوا دعوت کرده و فرموده ای بندگان خدا به اندازه توان و قدرت خود تقوی پیشه کنید.

 

وی افزود: امام سجاد(ع) در دعای 23 صحیفه از خداوند عافیت و سلامت را طلب کرده و فرمودند: خدایا به من عافیتی مرهمت کن که کافی و شافی باشد همچنین به تمام معنا سلامت و عافیتی قابل مشاهده، مولد و خودجوش عطا کن.

 

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به سالروز شهادت امام جواد(ع) در هفته آینده عنوان کرد: حضرت امام جواد(ع) می‌فرمایند: هر کس خود را به خدا نیازمند دانست و بی‌نیازی از او طلب کرد خداوند او را بی‌نیاز کرده و خلق نیازمند او می‌شوند و هر کس از خدا تقوا طلب کند خداوند محبت او را در دلها قرار می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: حضرت امام جواد(ع) در 7 سالگی به امامت رسید و در 27 سالگی به توطئه و همدستی همسرش با معتصم به شهادت رسید.

 

وی با اشاره به امروز 20 شهریور سالروز حمله هواپیما به برج‌های دوقلوی آمریکا اظهار کرد: آمریکا با منفجر کردن این دو برج در این روز بهانه‌ای برای اسلام‌ستیزی فراهم کرد تا به افغانستان و عراق حمله کرده و ثروت این کشورها را به چپاول ببرد.

 

امام جمعه موقت شهرری افزود: آمریکا در ادامه تلاش کرد خاورمیانه جدید راه انداخته با استفاده و حمایت گروه داعش سرمایه نفت کشور عراق را به غارت می‌برد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی بیان داشت: 11 سپتامبر ننگ آمریکا بود چون قصد داشت مسلمانان را در دنیا بد جلوه داده و ایران را متهم کند اما خداوند مکر آنها را به خودشان برگردانده و همه فهمیدند این بهانه تثبیت اسرائیل در منطقه است.

 

وی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در چهارشنبه هفته پیش عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: آنهایی که فکر می‌کنند با توافق برجام می‌توانند موجودیت اسرائیل را به رسمیت بشناشند اشتباه کردند اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

 

امام جمعه موقت شهرری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت روحانی شهید شیخ محمد خیابانی که در برابر استعمار روس و انگلیس ایستادگی کرده و به شهادت رسید، اظهار داشت: سه شنبه 24 شهریور اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت امیرمومنان(ع) و حضرت زهرا(س) است بر اساس روایتی از پیامبر(ص) خداوند فرمودند که من علی را برای فاطمه و فاطمه را برای علی خلق کردم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به بازگشایی حوزه‌های علمیه در هفته گذشته خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه مرکز علم است مردم به حوزه‌های علمیه اهمیت دهند و والدین برای رفتن فرزندان خود به حوزه تلاش کنند زیرا اسلام با حوزه‌های علمیه در جامعه مطرح می‌شود./807/201/ب1

ارسال نظرات