۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۸۸۰۷۳

انتقاد شدید روحانی لبنانی از گسترش روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان ضمن محکوم کردن اقدام شهرک نشینان صهیونیستی در حمله به مسلمانان مسجد الاقصی، این اقدام را در راستای یهودی سازی قدس شریف است.
عباس زغيب، عضو مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس زغیب، عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان، در پیامی نسبت به سکوت کشورهای اسلامی و عربی در مورد هتک حرمت مسجد الاقصی اعتراض کرد و افزود: این سکوت نشانگر بی توجهی دولتمردان عرب نسبت طرح‌‌های استعماری اسرائیل در منطقه است.


وی افزود: بر همگان روشن است که هدف رژیم صهیونیستی از این اقدامات یهودی سازی مسجد الاقصی است و اگر مسلمانان نسبت به این مساله کوتاهی کنند دشمنان اسلام برنامه های خود را در قدس شریف عملیاتی می‌ کنند.


این روحانی لبنانی ادامه داد: گروه‌های تکفیری که به اسم داعش و جبهه النصره در منطقه به اقدامات خرابکارانه مشغول هستند در حقیقت یک گروه بوده که با مدیریت اسرائیل و اطلاعات دستگاه های جاسوسی صهیونیست‌ها به دنبال اجرایی کردن پروژه های این رژیم غاصب هستند.


عباس زغیب ادامه داد: هدف این گروه های تروریستی که با حمایت کشورهای خلیجی و ترکیه در منطقه پشتیبانی شده و جنایت می کنند این است که افکار عمومی و جهان اسلام نسبت به قضیه فلسطین غافل شود تا اسرائیل با آسودگی خاطر بتواند پروژه یهودی سازی قدس شریف را اجرایی کند.


عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان در پایان به ادعای برخی کشورهای عربی در حمایت از فلسطین اشاره و خاطر نشان کرد : این کشورها همانند یک طبل تو خالی هستند که تنها مدعی حمایت بوده و در هنگام عمل خود را کنار می کشند. متاسفانه برخی کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی که به عنوان یک غده سرطانی در منطقه شناخته می شود، روابط دیپلماتیک عمیقی برقرار کرده اند./1321/ب901/د

ارسال نظرات