۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۸۸۱۱۶
یکی از روحانیان لبنان:

سکوت کشورهای عربی در قبال جنایت صهیونیست‎ها به دلیل ارتباط با این رژیم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برج البراجنه بیروت لبنان اقدام شهرک نشینان صهیونیستی در توهین به مقدسات مسلمانان و مسیحیان را محکوم کرد.
احمد قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت، در پیامی اقدام شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر یورش به مسجد الاقصی و هتک حرمت مسلمانان را محکوم و اعلام کرد: آنچه در مسجد الاقصی شاهد آن هستیم اهانتی به مقدسات مسلمانان و حتی مسیحیان است.


وی با اشاره به سکوت کشورهای عربی و سازمان‌های حقوق بشری نسبت به وقایع فلسطین، افزود: اقدامات این رژیم، ضد بشری است و شهرک نشینان صهیونیستی نیز بدون توجه به ارزش‌های انسانی و اخلاقی و دینی، شعائر مسلمانان را زیر پا می گذارند. این اقدامات از کسی پوشیده نیست اما جوامع بین المللی نسبت به این توهین‌ها لب فرو بسته اند.


این روحانی لبنانی به ادعای برخی کشوها در زمینه حمایت از قضیه فلسطین اشاره و تصریح کرد: این کشورها همانند طبلی تو خالی هستند که از دور داعیه حمایت از فلسطین دارند اما هیچ گاه حاضر نیستند اقدامات علنی رژیم صهیونیستی را که علیه مسلمانان است، محکوم کنند.


امام جمعه برج البراجنه بیروت تصریح کرد: علاوه بر کشورهای منطقه، سازمان های بین المللی نیز از محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها سرباز می زنند و این مساله نشانگر سیطره صهیونیسم جهانی بر مجامع بین المللی است.


قبلان در پایان از ارتباط عمیق برخی کشورهای عربی منطقه با رژیم صهیونیستی سخن گفت و این ارتباط را عامل سکوت این کشورها در برابر نژاد پرستی اسرائیل دانست./1321/ب901/د

ارسال نظرات