۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۲۹۱۷۱۹
پیرموذن در صحن علنی مجلس:

هنر مدیران دولت های امروز دست دادن و پل زدن بین المللی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: هنر مدیران دولت ها امروز خود محوری و دیوار کشیدن دور کشورها نیست بلکه با هم دست دادن و پل زدن بین المللی است.
صحن علني مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، کمال الدین پیرموذن در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عیدسعید غدیر خم، اظهار کرد: بسیار ضروری است که ماحضرت علی(ع)را به خوبی بشناسیم و سخنان این امام همام را فرا بگیریم و درک کنیم، ایشان فرمودند با توده جماعت باشید، چرا که دست خدا با جماعت است و از این رو ما باید برجام را به فرجام برسانیم.

 

وی ادامه داد: در دو نظرسنجی علمی بیش از 86 درصد  ملت بزرگ ایران اسلامی از برجام حمایت کرده اند و ما وکلای ملت با تصویب طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی در اجرای برجام مراتب را به سرانجام برسانیم، هنر مدیران دولت ها امروز خود محوری و دیوار کشیدن دور کشورها نیست بلکه با هم دست دادن و پل زدن بین المللی است.

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی  در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به فجایع اخیر منا و جان باختن هزاران مسلمان، بیان کرد: در این فاجعه تاسف بار هابیلیان بدست قابیلیان عصر ما به شهادت رسیدند و همه مسلمانان و شیعیان نباید در برابر ماجرای غم بار منا کوتاه بیایند.

 

وی گفت: تلاش مفتی های وهابی و اردوغان در مبرا نشان دادن آل جنایت پیشه سعود در فاجعه منا،شرم آور است و لجاجت حکام مستبد عربستان از خوی یزیدی و بی لیاقتی آنها است و گستاخی وزیر امور خارجه عربستان که هم مزدور رژیم اشغالگر قدس است و هم عضوی از دولت خون ریز سعودی در یاوه گویی علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنیم.

 

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی کشور ،نیازمند حرکت به سوی اتحاد ملی و تلاش برای تولید ملی و توافق ایران با جهان هستیم، اظهار کرد: عصبانیت زمامداران وهابی سعودی ناشی از به فرجام رسیدن برجام است./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات