۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۹۳۰۶۳
یکی از علمای سنی لبنان:

عملیات شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی نقشه راه جهاد حقیقی در منطقه را تبیین کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان شهادت جوان فلسطینی را موجب بیدار شدن وجدان‌های بیدار در جهت دفاع از مظلوم دانست.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم المنقاره، رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در پیامی از غفلت کشورهای اسلامی به شدت انتقاد کرد و افزود: در سایه سکوت کشورهای عربی و اسلامی، یک جوان فلسطینی با انجام عملیات شهادت طلبانه اعتراض خود را به اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل نشان داد.


وی افزود: اقدام شهید مهند حلبی به عنوان عضوی از یک گروه جهادی، نقشه راه جهاد حقیقی در منطقه را تبیین می کند. این عملیات به عنوان یک اقدام لازم برای پاسخگویی به زیاده خواهی صهیونیست‌ها جای تبریک دارد.


این عالم اهل سنت ادامه داد: دشمن با ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی و عربی، مسلمانان را در منطقه به جان هم انداخته تا موجب غفلت کلی مسلمانان و جوامع اسلامی از مساله مهم فلسطین و آرمان آزادی سازی قدس شریف شود. در میان این غفلت عمیق، تنها جوانان فلسطینی هستند که برای دفاع از مقدسات در مسجد الاقصی حاضرند جان خود را فدا کنند.


المنقاده تاکید کرد: شهادت مهند حلبی به امت اسلام یک درس حقیقی در دفاع از مقدسات و کرامت مسلمانان داد و موجب شد وجدان هر انسان آزاده‌ای در عالم برای یاری مظلوم بیدار شود.

 

رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در پایان هشدار داد: دشمن همواره درصدد انحراف جریان های داخلی کشورهای اسلامی به سمت درگیری‌های قومی و قبیله‌ای است و مسلمانان باید با بصیرت نسبت به این موضوع، خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن ایفای نقش نکنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات