۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۹۳۷۲۷
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

مدرسه علمیه امام صادق ازنا آماده بهره برداری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان گفت: مدرسه علمیه امام صادق شهرستان ازنا با رشد فیزیکی بیش از 90 درصد آماده بهره برداری است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهم فعالیت ها در پروژه های عمرانی مدارس علمیه استان بیان داشت: ساخت، توسعه و تعمیر برخی از مدارس صورت گرفته است.


وی با اشاره به این که فاز نخست مدرسه علمیه رضویه خرم آباد به بهره برداری رسیده است، افزود: این مدرسه با زیربنای سه هزار و 465 متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.


حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: حدود 100 حجره در ابتدای سال تحصیلی جاری، در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد افتتاح شد.


وی با بیان این که از زمان آغاز فعالیت تا سال 92 فنداسیون، اجرای اسکلت، طبقه همکف و اول و اجرای 25 درصد از اسکلت طبقه دوم ساخته شد، عنوان داشت: از سال 92 تاکنون فاز نخست آن به اتمام رسید.


مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به تحصیل طلاب در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد اظهار کرد: امکانات مورد نیاز طلاب در این مدرسه مورد توجه قرار گرفته است.


وی با بیان این که سال 92، پروژه مدرسه علمیه رضویه خرم آباد 30 درصد رشد فیزیکی داشته است، یادآور شد: در سال93 این پروژه 49 درصد و تاکنون نیز 80 درصد رشد فیزیکی داشته است.


حجت الاسلام مبلغی در ادامه از توسعه مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا خبر داد و عنوان کرد: ساختمان جدید این مدرسه علمیه با زیربنای بیش از 554 مترمربع آماده بهره برداری است.


وی افزود: مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا در دو طبقه با حجره های متعدد و حسینه ساخته شده است.


مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که پروژه ساخت این مدرسه از سال 92 شروع شده است، یادآور شد: در سال 92 این پروژه 50 درصد رشد فیزیکی داشته است.


وی تصریح کرد: مدرسه علمیه امام صادق ازنا در سال 93 و 94، نیز 92 درصد رشد فیزیکی داشته است.


حجت الاسلام مبلغی با اشاره به وجود کوه داخل حیاط محوطه به حجم هفت هزار و 650 مترمربع یادآور شد: این کوه که در ضلع غربی و شمالی محوطه مدرسه علمیه وجود داشت، برداشته شده است.


وی نصب دوربین مداربسته، تعمیر برق کشی و آشپزخانه ساختمان قدیم مدرسه علمیه امام صادق ازنا را از دیگر فعالیت های انجام شده بیان کرد./9459/202/ب1

ارسال نظرات