۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۹۵۲۵۰

استقبال شهروندان انگلیسی از نمایشگاه هنر اسلامی در لندن

خبرگزاری رسا ـ صدها نفر از شهروندان انگلیسی با استقبال گسترده از برگزاری نمایشگاه هنر اسلامی در حومه لندن، از این نمایشگاه بازدید کردند.
نمايشگاه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه "Wimbledon Guardian" نوشت: صدها شهروند و گردشگر انگلیسی در قالب یک تور، از نمایشگاه هنر اسلامی با عنوان "تاریخ اسلامی" که در مسجد "ویمبلدون پارک" در حومه لندن برگزار شد، بازدید کردند و با تاریخ، هنر و مساجد معروف جهان در قالب ماکت آشنا شدند.
 
"طلعت مالک"، مسؤول مسجد "ویمبلدون پارک" گفت: بازدیدکنندگان که بسیاری شان هرگز به مسجد نرفته بودند پس از بازدید خوشحال بودند و استقبال گرم مسؤولان خاطره خوبی در ذهن آنان برجای گذاشت.
 
مالک ادامه داد: از بازدیدکنندگان با گرایشهای متفاوت درخواست شد پرسشنامه‌ای پرکنند که پاسخ‌های دریافتی به طرز باورنکردنی مثبت و حاکی از آن بود که از هر 10 نفر، 8 نفر ابراز علاقه کرده بودند که درآینده نیز باردیگر از مسجد ونمایشگاه دیدن کنند.
 
این نمایشگاه به همت مسجد "ویمبلدون پارک" و با مشارکت مؤسسه "Exhibition Islam" برگزار شد. قرار است نمایشگاه هنر اسلامی دیگری نیز در آینده در مسجد "جاده دورنسفورد" برپا شود./982/ب103/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات