۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۹۵۴۰۸
معاونت فرهنگی و ارتباطات نماینده مقام معظم رهبری در فارس خبر داد؛

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام از طرف آیت الله ایمانی

خبرگزاری رسا ـ معاونت فرهنگی و ارتباطات نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز با بیان برگزاری مراسم دهه اول محرم الحرام از طرف آیت الله ایمانی، گفت: از تمامی ملت شریف و عزادار استان فارس به ویژه از طلاب حوزه های علمیه دعوت به حضور در این مراسم می‌شود.
محرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درفارس معاونت فرهنگی و ارتباطات حجت الاسلام سید محمد جعفری نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز گفت: پیرو سنوات گذشته مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و یاران فداکار و با وفای آن حضرت ازطرف حضرت آیت الله ایمانی در شیراز برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: از تمام امت حزب الله و ولایت مدار استان فارس و شهرستان شیراز جهت حضور در این مراسم و کسب فیوضات و عنایات خاص آن حضرت دعوت بعمل می آید.

 

حجت الاسلام جعفری در ادامه ابراز کرد:حجت الاسلام و المسلمین احمد نژاد از مازندران سخنران دهه اول محمرم الحرام است و مداحان دهه اول حاج کاظم محمدی، حاج سیدعباس انجوی، حاج نجف روستا؛ حاج خلیل نگهبان و کربلایی محمد شریف زاده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمان این مراسم در دهه اول محرم الحرام ساعت 6 الی 8 صبح از پنج شنبه 23/7/1394 ( اول محرم الحرام )  لغایت  شنبه2/8/1394( عاشورای حسینی ) برگزار میگردد.

 

معاونت فرهنگی و ارتباطات نهادنماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز یادآور شد: مکان این مراسم در خیابان ساحلی جنوبی- پشت دروازه اصفهان- حدفاصل پل امام علی (ع) وپل علی بن حمزه (ع)- حوزه علمیه مولی الموحدین (ع) می باشد.

 

حجت الاسلام جعفری در پایان گفت: از تمامی ملت شریف و عزادار استان فارس خصوصا از طلاب حوزه های علمیه دعوت به حضور در این مراسم می شود، ضمنا عزاداران و میهمانان ارجمند صبحانه مهمان خوان و کرم سید الشهدا می باشند./839/203/ب3

ارسال نظرات