۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۲۹۸۲۰۵
آیت الله علما:

اعدام آیت الله نمر ارکان حکومت آل سعود را در هم می ریزد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما جنایات متعدد و حصر عالم و مجاهد شیعی آیت الله نمر را محکوم کرد و گفت: علمای جهان اسلام نباید در برابر جنایات حکومت آل سعود سکوت کنند.
آيت الله علما 23

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به جنایات متعدد حکومت آل سعود و اسارت آیت نمر عالم بزرگ شیعی عنوان داشت: حکمی که برای آیت الله نمر صادر شده است یک حکم سیاسی است.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حکم اعدام آیت الله نمر واقعی نیست و دولت عربستان باید توجه داشته باشد که اعدام شیخ نمر ارکان حکومتش را به هم می ریزد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: حکومت آل سعود قطعأ با جنایات خود نمی تواند دولت و جکومتش را حفظ کند و آثار جنایات متعدد دولت خبیث آل سعود تا چندین دهه فراموش نخواهد شد.


وی با بیان اینکه تمامی علمای جهان اسلام باید در برابر جنایات آل سعود ایستادگی کنند ابراز داشت: علمای عراق و لبنان همگی به اسارت و صدور حکم اعدام آیت الله نمر معترض شده اند و اسارت این عالم مبارز را محکوم می کنند.


آیت الله علما خاطر نشان کرد: تمام مسلمانان از ادیان مختلف در شرایط سخت که دشمنان قصد اختلاف و تفرقه را در جهان اسلام دارند باید یکدست و یک صدا شده و در برابر جنایات حکومت متزلزل آل سعود ایستادگی کنند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: قطعأ همه علمای اسلام مسیری که خداوند متعال توسط انبیاء الهی برای آن ها قرار داده را طی می کنند و بسیاری از انسان ها را به صراط مستقیم دعوت می کنند و اگر عده ای قصد جلوگیری از این کار را داشته باشند قطعأ به ضررشان تمام خواهد شد و از این کار سودی نخواهند برد.


امام جمعه کرمانشاه در پایان بیان داشت: خون علمای بزرگ جهان اسلام همواره زنده خواهد ماند و دولت آل سعود باید در برابر اقدامات خود پاسخگو باشد./857/ت302/ش

ارسال نظرات