۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۹۹۰۶۶

فراخوان برپایی تظاهرات مقابل سفارتخانه‎های انگلیس در سالروز صدور وعده بالفور

خبرگزاری رسا ـ کمپین مردمی فلسطینی برای محاکمه انگلیس خواستار برپایی تجمع مقابل سفارتخانه‎های انگلیس در کشورهای اروپایی و عربی شد.
تظاهرات فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کمپین مردمی فلسطینی برای محاکمه انگلیس خواستار برپایی تجمعات و تظاهرات هایی مقابل سفارتخانه های انگلیس در کشورهای اروپایی و عربی در روز 2 نوامبر (فردا) مصادف با نود و هشتمین سالروز صدور وعده ننگین بالفور شد.

 

این کمپین طی فراخوانی برپایی تظاهرات های گسترده مقابل سفارتخانه های انگلیس در سراسر اروپا و کشورهای عربی را خواستار شد و تاکید کرد که در تمامی این کشورها باید نامه هایی به سفرای انگلیس در خصوص عذرخواهی رسمی این کشور از ملت فلسطین و تلاش برای تشکیل هرچه سریع تر کشور مستتقل فلسطین تحویل داده شود.

 

کمپین مذکور همچنین تصریح کرد که تظاهراتی نیز به همین منظور در مصر با مشارکت کمیته آزادی ها در اتحادیه خبرنگاران مصر برگزار خواهد شد.

 

کمپین مردمی فلسطینی برای محاکمه انگلیس از عموم ملت فلسطین و مصر و احزاب مصری خواست در تظاهرات های روز دوشنبه برابر با 2 نوامبر در محکومیت وعده ننگین بالفور که ظلمی تاریخی در حق ملت فلسطین بود، مشارکت داشته باشند./994/ب102/د

ارسال نظرات