۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۹۹۱۸۲
عضو ارشد حزب الله لبنان:

دخالت نظامی مسکو سبب برملا شدن رابطه آمریکا و تکفیری‎ها شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان لبنان را کشوری موثر در جریانات سیاسی منطقه خواند و این تاثیرگذاری را مدیون رشادت رزمندگان مقاومت دانست.
سيد ابراهيم امين السيد، رييس دفتر سياسي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم یادبود سید علی محمد الحسینی، از اعضای فعال این حزب، گفت: مقاومت با ایستادگی در برابر گروه‌های تکفیری در سوریه، آمریکا را وادار کرد که از لبنان برای شرکت در مذاکرات حل بحران سوریه در وین دعوت کند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: جوانان مقاوم و رزمندگان محور مقاومت با رشادت‌های خود توانسته اند، لبنان را به کشوری موثر در منطقه تبدیل کند.

 

وی افزود: لبنان در جنگی سرنوشت سازی به سر می برد که کرامت و عزت ملت لبنان به پیروزی در آن بستگی دارد. مقاومت در زمینه مشکلات داخلی نیز می تواند به حل بحران‌های اقتصادی و معیشتی کمک کند. همت جوانان لبنانی می تواند لبنان را از این تنگنا خارج سازد.


امین السید در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع سوریه پرداخت و گفت: دخالت نظامی مسکو در سوریه، رابطه آمریکا با گروه‌های تروریستی تکفیری را برملا کرد. اعتراض آمریکا به اقدامات سازنده روسیه در سوریه نشانگر حمایت آن از داعش و گروه‌های تکفیری فعال در سوریه و حتی در دیگر کشورها است.


عضو ارشد حزب الله در پایان داعش را یک تهدید برای بشریت دانست و گفت: این گروه تروریستی ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته و اقدامات جنایتکارانه این گروه نشان از خوی وحشی گری حامیان آن دارد./1321/ب902/د

ارسال نظرات